Monday, December 03, 2007

Η συναυλία

Το κανόνισαν σχεδόν αμέσως. Χρειάστηκαν μονάχα πέντε λεπτά αφού είδαν την αναγγελιά της συναυλιάς στο διαδίκτυο. Οι δύο πείστηκαν. Ο Μάρκος , ο πιο "περπατημένος" της παρέας θα αναλάμβανε να πείσει τον Γιάννη, τον πιο ντροπαλό και συνεσταλμένο.
- Έλα ρε μαλάκα, αφού θα είναι γαμώ!
- Μπορείς να είσαι λίγο πιο συγκεκριμένος;
- Ε τι να σου πω τι να φορέσεις;
- Χα χα γελάσαμε
- Έλα ρε φίλε , μία συναυλία θα κάνουν και μετά ποιος ξέρει πότε...
- Έχω φροντιστήριο ρε συ Μάρκο
- Μέχρι τι ώρα;
- Μέχρι τις έντεκα
- Τι μάθημα έχεις την τελευταία ώρα;
- Ε... α ναι έχω αυτό με τον προγραμματισμό
- Τι βαθμό έχεις στο τετράμηνο στο μάθημα;
- 19
- Άρα δεν το χρειάζεσαι το φροντιστήριο
- Χα χα πάλι γελάσαμε
- Κοίτα μία μέρα κοπάνα δεν σου χαλάει τον βαθμό, θα δεις ότι αξίζει η κοπάνα. Έχεις κάνει ποτε;
- Όχι βέβαια!
- Ε ευκαιρία, σου έχω ξαναζητήσει ποτέ να κάνεις ;
- Συνέχεια μου ζητάς!
- Ναι αλλά ποτέ δεν μου έχεις κάνει την χάρη. Στο κάτω κάτω μην το κάνεις για εμένα ρε φίλε κάντο για εσένα. Θέλεις να τελείωσεις το λύκειο και να μην έχεις κάνει μία κοπάνα;
- Και στους δικούς μου τι θα πω;
- Δεν θα το πεις και στους δύο, θα το πεις σε εκείνον που θα δείξει την μεγαλύτερη κατανόηση.
- Οι άλλοι δύο τι λένε;
- Οι άλλοι μέσα, εσένα περιμένουμε για να είμαστε πλήρεις, μην χαλάς την παρέα ρε φίλε.
- Καλα... Πως θα πάμε;
- Έτσι σε θέλω αγόρι μου! Θα πάμε με λεωφορείο.
- Ποιο λεωφορείο;
- Ε όποιο περάσει εκείνη την ώρα, τόσα κατεβαίνουν την Αχαρνών.
- Πόσα;
- Εεεε πολλά
- Και πως θα γυρίσουμε;
- Ή με ταξί ή βλέπουμε
- Αυτά τα βλέπουμε φοβάμαι
- Έλα ρε , μην φοβάσαι όλα θα πάνε καλά
- Κάτσε να το πω στην μάνα μου όμως πρώτα
- Πες της ότι θα είναι ο Μάρκος για να ησυχάσει
- Αμ τότε είναι που θα τρομοκρατηθεί
- Έλα δεν θέλω μαλακίες

- Τέλος πάντων, θα σου πω αύριο...

3 comments:

tzotza said...

καλα, περιτω να σου πω πως περιμενω την συνεχεια..
το ειπε στη μαμα του?
βρηκατε ταξι τελικα?
το πηρε ακομη το 19 η τον καταστρεψατε το παλικαρι??
(σαν αυτες τις αμερικανικες soap operas ακουγομαι που ρωτανε στο τελος καθε επεισοδιο τι θα γινει in the next exciting episode!!!! :))))

φιλια!!!

Lote Alcarin said...

Αχ Τζοτζα μου... πολύ φοβάμαι πως μας έπιασε πάλι στο βρωμερό ιστό του. Διάβαζα κι εγώ με αγωνία, και βλέπω το Μεγάλη Φαντασία Έχεις στο τέλος και απογοητεύτηκα. Πάλι ψέμματα λέει το βρωμόπαιδο:P Ευχαριστώ και για το προηγούμενο σχόλιο σου! (Όλος ο κόσμος στην πλατεία Αμερικής συναντιέται στο βίντεο κλαμπ, εμείς συναντιόμαστε στο μέγαρο Μαξίμου.
Μάχιμε Μάξιμε Μ, ωραίος διάλογος, μου έφτιαξε το κέφι!!!!! 6 και σήμερα ε? Στα πόσα?

maxim glendower said...

tzotza: το προηγούμενο σωστά το είπες. Τώρα για την συνέχεια μείνετε συντονισμένοι
:)
lote alcarin:στα 25