Monday, December 17, 2007

Οικονομικές Θεωρίες

Έχω στα ταλαιπωρημένα από τις μετακομίσεις χέρια μου ένα ιδρωμένο μάτσο με χρήματα. Περνάω από ένα μαγαζί και βλέπω μία μπλούζα η οποία μου αρέσει. Ο πειρασμός μεγάλος. Μόλις πληρώθηκα. Δεν θέλω να χαλάσω τα όμορφα αν και ιδρωμένα λεφτά μου. Αφού τα έχω εδώ στα χέρια μου γιατί να τα δώσω; Όμως στο τέλος του μήνα θα έχω πολύ πιθανόν χαλάσει τα χρήματά μου σε βλακείες και δεν θα μου έχει μείνει τίποτα ενώ αν αγόραζα την μπλούζα που τόσο μου άρεσε θα που είχε μείνει τουλάχιστον η μπλούζα. Η άποψη μου αν δεις κάτι και το λαχταρίσεις καλό είναι να ικανοποιείς αυτή σου την λαχτάρα, γιατί στο τέλος δεν θα έχεις ούτε λεφτά (δεν γίνεται κάπου θα τα χαλάσεις σε αηδίες) αλλά ούτε και αυτό που τόσο λαχτάρησες. Μέχρι εδώ το θυμόμουν το υπόλοιπο είναι ότι ή αγοράζεις την μπλούζα ή βάζεις τα λεφτά στην τράπεζα. Όλα αυτό λοιπόν περίπου το είπε ο εξάδερφος ο ζηλιάρης. Το καρφί!
Σημείωση:δεν ειναι ουτε έχει αλλά εχω λίγα ποστ με την ετικέτα αυτή!

3 comments:

tzotza said...

μ'αρεσουνε οι αηδιες που αγοραζω γιατι και εκεινες εκεινη την στιγμη τις λαχταρουσα..
γενικα, ο,τι σου κανει ΄κλικ' να το παιρνεις..οταν δεν το κανεις μετα αισθαναισαι χειροτερα και regrets are a terrible thing dear max!!! (αυτο ειναι ενα general comment αλλα anywaysssss!!!! i'm reading between the lines!!! :)))

φιλια
:)

elia kirc said...

ναι και εγω ομολογω οτι μια ζωη αγοραζα αιδιες αλλα μετα το μετανιανω προχθες αγορασα κατι μαυρα φτερα γαι την πλατη 60ε γμστ παλυ σε κανα 2μερο χωρις λευτα θα μεινω αλλα... !!!!

maxim glendower said...

tzotza:αυτό λέει και ο εξάδερφος να το παίρνεις απλά αν τελικά δεν το πάρεις βάλτα στην τράπεζα.
deadbride:ναι αλλά έχεις ένα ζευγάρι μαύρα φτερά.