Friday, December 14, 2007

Τσαγκαροπαρασκεύη

Σήμερα επέστρεψα στην δουλειά από μίνι άδεια. Είχα ένα υπόλοιπο τρεις μέρες, που μαζί με κάτι ρεπό έγινε σχεδόν κανονική άδεια. Την τελευταία φορά που είχα πάει στην δουλειά ήταν την προηγούμενη πέμπτη. Το τι χαμός επικράτησε αυτές τις μέρες δεν περιγράφεται, γιαυτό και δεν θα το περιγράψω. Θα πω μονάχα πως το πρωί πρέπει να έριξα τα περισσότερα καντήλια της ζωής μου. Η κατάσταση στον θάλαμο αποκαρδιωτική. Στους πάγκους επίσης. Ο προιστάμενος με χαιρέτησε και αμέσως του έκανα παράπονα. Πες μια καλημέρα πρώτα μου λέει. Δ δεν έχω κοιμηθεί καθόλου (τώρα που γράφω συμπληρώνω 26 ώρες άυπνος), δεν θέλω καφέ για να ξυπνήσω και έχω έρθει με γκάζι. Τι είναι αυτά εδω; Δεν ξέρω απάντησε εμένα στα αρχίδια μου. Ε τότε και εμένα στα δικά μου. Μετά από την αμοιβαία αναφορά στα γεννητικά μας όργανα άρχισα την δουλειά.
Να πω εδώ ότι μου φάνηκε παιχνιδάκι. Είχα και βοήθεια βέβαια. Το κακό στην όλη υπόθεση είναι ότι σήμερα έχουμε και την τσιπούρα προσφορά. Μετά από προσπαθειες ο πάγκος συμμαζεύτηκε, το ψυγείο ακόμα θέλει δουλειά αλλά με αυτό θα ασχοληθώ αύριο. Ενημέρωσα τον Δ για την κατάσταση στο στήμα. Τα παίρνει άγρια και με το δίκιο του. Καλά μου λέει όταν θα έρθουν θα τα πούμε.
Λίγο πριν σχολάσω άρχισε να τα χώνει σε δύο από τους τρεις. Τώρα ποιος έφταιγε περισσότερο δεν ξέρω. Κατα την γνώμη της μ "μόνο εγώ φταίω;" και κατά την γνώμη του γ "ναι αλλά δεν φταίω εγώ". Και ποιος φταίει ρε παιδία; εγώ που είχα άδεια και έλειπα;; Ο ένας τα έριχνε στον άλλον. Μια ζωή έτσι γίνεται ένας να αναλάβει τις ευθύνες του δεν υπάρχει. Το τι μου έλεγε η μ δεν κάνει να το πω αλλά είναι θαύμα που έχω ακόμη μαλλία.
Τέλος πάντων για μία μέρα χωρίς πολύ δουλειά ετοιμαζόμουν αλλά τελικά μία η προσφορά και μία όλα τα άλλα δεν κάθισα σε χλωρό κλαρί. Το νέο πρόγραμμα με βολεύει ,δεν ανοίγω μόνος και το κυριότερο υπάρχουν μέρες που είμαι στις 7! Μου φαίνεται τελείως κουφό. Τέλος πάντων έτσι κύλησε η πρώτη μέρα στην δουλειά. Τρέμω στην ιδέα τι θα κάνει ο δ όταν θα φύγω για φαντάρος.
Έχετε ακούσει την φράση: οι συμπαίκτες μου με κάνουν και φαίνομαι καλύτερος; Αυτό σημαίνει ότι κάνουν τόσο καλά την δουλειά τους όλοι αλλά τελικά φαίνεται εκείνος που βάζει το γκολ ίσως. Ε τότε οι συνάδελφοι μου με κάνουν και φαίνομαι καλύτερος όχι όμως επειδή κάνουν σωστά τις δουλειές τους αλλά ακριβώς το αντίθετο επειδή τα κάνουν όλα (σχεδόν όλα) λάθος! Δεν θέλω να περιαυτολογώ αλλά ο διευθυντής μόλις με είδε είπε κάτι σε στυλ μας έλειψες και ο υποδιευθυντής ενώ με έχει δει μία φορά αμέσως έμαθε το όνομά μου και μιλούσε μαζί μου λες και συνεργαζόμαστε καιρό. Αυτά είναι.

4 comments:

Lote Alcarin said...

Φυσικά και εσύ έφταιγες....Άκου να πάρει άδεια... τς τς τς

RhiNo said...

νταξει... νομιζω έχεις ξεπεράσει τα όρια των όσων έπρεπε να κάνεις σε αυτή τη δουλειά!!
Λυπάμαι αλλά πρέπει να συνηθίσεις αυτές τις αντιδράσεις απο ανεύθυνους και χέστες συναδέλφους που δεν μπορούν ποτέ να πάρουν μια ευθύνη (καλά μην πούμε για προϊσταμένους). Αυτά θα βλέπεις μια ζωή γυρω σου...

Το θέμα είναι τι κάνεις εσύ, πως αντιδράς σε όλο αυτό...

ήρθε η ώρα να αποχωρήσεις προτελευταίε, είσαι για κάτι πολύ καλύτερο, στα χω ξαναπεί...

tzotza said...

ποτε παιρνεις την επομενη αδεια???

:)))

maxim glendower said...

lote alcarin:το ξέρω έχω πολλές τύψεις που την πήρα
:(
eye_pod:από τον προιστάμενο δεν έχω παράπονο ίσα ίσα που βοηθάει και νοιάζεται ,το στα αρχίδια μου το είπε αλλά δεν το εννοούσε όπως και εγώ άλλωστε. Όλοι οι άλλοι δεν το λένε αλλά το εννοούν.
tzotza:από αρχές ιανουαρίου ξεκινάνε τώρα πότε ακριβώς θα σε γελάσω