Thursday, December 20, 2007

Ονείρων συνέχεια

Είδα τον μα. Τον είδα να βρίσκεται σε αίθουσα διδασκαλίας. Έλυνε απορίες συμφοιτητών του. Το κουφό; Μιλήσαμε τελικά στο μσν. Είχαμε να μιλήσουμε μήνες. Το Σάββατο έρχεται.
Είδα τον πατέρα μου. Μου έκανε μία ερώτηση, οικονομικού περιεχομένου. Η απάντηση μου ότι δεν ξέρω αν θα μας φτάσουν. Το κουφό; Με ρώτησε κάτι αντίστοιχο. Όχι ακριβώς την ίδια ερώτηση αλλά το ποσό ήταν το ίδιο.
Τελευταίο και σουρρεάλ. Είδα την . Ήταν καθιστή σαν σε ξαπλώστρα όπως στην φωτογραφία στο μσν. Δεν ορκίζομαι αλλά πρέπει να ήταν στη στάση Άνω Πατήσια του ΗΣΑΠ. Έγω πλησιάζα με τρένο (;) και έκανα ότι κοιμάμαι για να μην την δω(;) να μην με δει(;) θα σας γελάσω. Αλλά όταν με είδε, με πλησίασε και με αγκάλιασε γεμάτη στοργή και φροντίδα.

4 comments:

Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Άντε... για να δούμε... θα βγει; Ενημέρωσέ μας!

Lote Alcarin said...

Γεμάτη προσμονή ανοίγω κάθε μέρα τον explorer στο βλόγι σου. Γεμάτη ενθουσιασμό ξεκινάω κάθε- φορά να διαβάζω, να χαρώ με τα συναρπαστικά που συμβαίνουν στη ζωή σου. Κάθε φορά βρε αδελφέ με απογοητεύεις. Τρελαίνομαι, και λέω πώπω, κοίτα τι έγινε πάλι, και μετά τη μία "όνειρα" και την άλλη "μεγάλη φντασία έχεις". Ουφ... τα πα και ησύχασα! Ελπίζω να σε δω με τους άλλους χωρικούς και λυκανθρώπους. Και αν δεν καταλάβεις, εννοώ σήμερα. Καλημέρα!

tzotza said...

μπερδεμα...
και μπεδευμα max μου τα ονειρα σου..
μπας και πρεπει να αλλαξεις συχνοτητα???λεω εγω τωρα....

σε φιλω
:)

maxim glendower said...

synas:δεν το βλέπω να βγαίνει αλλά θα ενημερώσω
lote alcarin:τι να κάνουμε όνειρα ήταν
tzotza:απλά κοιμάμαι ότι ώρα νάναι και δεν έχω σταθερό ωράριο γιαυτό είναι έτσι και τα όνειρα.