Tuesday, December 04, 2007

Έ όχι και μου έχει αδυναμία!!!

Καθώς έφευγα από την δουλειά, πέρασα από το αρτοποιείο του καταστήματος. Εκεί μιλούσε η τ με την ν. Μία βλακεία έγινε μάλλον τις προηγούμενες μέρες και αντί να τα ακούσει από τον υποδιευθυντή τραγουδοποιό η ν τα άκουσε η τ. Ένταξει μερικές φορές είμαι αδιάκριτος όχι ότι ρώτησα τι έγινε απλά πήγα εκεί δίπλα και άκουγα.
- Και ξέρεις πως είναι να στα χώνει πρωί πρωί ο τραγουδοποιός υποδιευθυντής ε, είπε η τ κοιτώντας εμένα
- Δεν ξέρω ,εμένα δεν μου έχει φωνάξει και ποτέ.
- Ε τι να κάνουμε εσύ είσαι η αδυναμία του ,μην κοιτάς εμείς που πρέπει να αποδεικνυουμε κάθε μέρα την αξίας μας.
Δεν σχολιάσα γιατί θα έλεγα τίποτα χοντροκομμένο. Έ όχι και μου έχει αδυναμία γιαυτό δεν μου φωνάζει. Αν έχει σε κάτι αδυναμία ο υποδιευθυντής είναι η καλή δουλειά. Αν κάνεις καλή δουλειά θα σου έχει αδυναμία. Αν μάλιστα κάνεις καλή δουλειά από την πρώτη μέρα θα σου έχει αδυναμία από την πρώτη μέρα. Αυτο που λες εσύ ότι πρέπει να αποδεικνύεις την αξία σου, εκτός ότι είναι το αυτονόητο, είναι κάτι που έκαναν μερικοί υπεύθυνοι άνθρωποι από την πρώτη μέρα και δεν περίμεναν να περάσει ένας χρόνος.
Είναι μερικές φορές που πραγματικά το βλέπω και εγώ για τον υποδιευθυντή τραγουδοποιό. Κάποια πράγματα που μου έχει πει και έχω χαρεί ιδιαίτερα. Έτυχε σήμερα αυτό το περιστατικό και ευκαιρία να πω κάποια από αυτά. (γιατί εκτός ότι είμαι ψωνάρα, τα ακούς από έναν άνθρωπο ο οποίος σε αυτό που κάνει είναι πραγματικά κορυφή)
Όταν άρχισα να ανοίγω μόνος μου τις πρώτες φορές μου είχε πει μπράβο κάνεις καλή δουλειά. Σε τρίτους είχε πει ότι ο λ είναι σε άδεια αλλά και ο μικρός κάνει καλή δουλειά.
Μία άλλη φορά μου εξηγούσε κάτι και του λέω κατάλαβα κύριε σ η απάντησή του: το ξέρω ότι καταλαβαίνεις ρε μ (το μ είναι το αρχικό γράμμα του ονόματός μου όχι της λέξης μαλάκα).
Όταν είχαμε μία μέρα προσφορά τσιπούρα πριν φύγω του έδωσα την παραγγελία για την επόμενη μέρα μου είπε μπράβο πήγες καλά σήμερα, λες και εγώ είμαι ολόκληρο το τμήμα.
Τέλος στην απογραφή την προηγούμενη εβδομάδα έλεγχε κάθε φορά κάθε ζώνη που κάναμε την καταμέτρηση. Όταν έλεγξε μία δική μου είπε: καλά εσύ μ κάνεις πάντα καλή δουλειά.
Από αύριο δεν θα δουλεύει πια μαζί μας και είναι μεγάλη απώλεια για το μαγάζι. Αυτά.

6 comments:

Lote Alcarin said...

Είναι σπάνιο και όμορφο να βρίσκεις ανθρώπους που εκτιμούν και την προσπάθεια κάποιου, και το αποτέλεσμα, χωρίς να σνομπάρουν. Λυπάμαι που δεν θα συνεχίσετε να συνεργάζεστε, και ελπίζω να είναι για καλό:P Όσο για τα υπόλοιπα, αν είσαι καλός, δεν έχει σημασία ποιον έχεις από πάνω. (Όλο βλακείες λέω σήμερα). Καλημέρα!

maxim glendower said...

Και σήμερα που έφυγε με χαιρέτισε με πολύ καλά λόγια. Μία συνάδελφος που "κρυφάκουσε" τι είπε στον αντικαταστάτη του για εμένα: καλό παίδι, υπεύθυνος κλπ κλπ μην λέω συνέχεια τα ίδια και τα ίδια. Δεν λες βλακείες

tzotza said...

πολυ χαιρομαι που υπαρχουνε ανθρωποι που ξερουνε ποτε να πουμε μια καλη κουβεντα στους αλλους και πιο ειδικα σε ποιους τις λενε!!!

you deserve it dear!!!κατι ξερει και ο διευθυντης!!!

η ζηλια θα τους φαει τους υπολοιπους!! γιατι δεν ξαφνιαζομαι που ητανε γυναικες εκεινες που λεγανε πως τους 'αδικουσε' ο καθε manager?κακιες..κακιες..

φιλια πολλα!!
:)


@lote μου..
και εγω συμφωνω με τον μαξ..δεν λες βλακειες!!
παω και απο σενα σε λιγο!!
μακια!!!

maxim glendower said...

Κάτι μου θύμισες τώρα με το "you deserve it dear".Καλημέρα!

tzotza said...

τι???
am i being repetitive???
στο εχω ξανα πει???
καλα, και εγω στις 3 και ημουνα ακομη ξυπνια αλλα κανενας στο msn..να σε κανω add??? ;)))))

φιλια!!!
:)

maxim glendower said...

οκ. Μου θύμισε κάποια φίλη, για να είμαι πιο συγκεκριμένος. Τώρα για το μσν αν και λογικά πάλι θα αρχίσω να είμαι μόνιμα πολύ πρωινός στην δουλεια το κανονίζουμε.