Wednesday, December 05, 2007

Μαμά!

Όλη την μέρα σκεφτόταν πως να το πει στην μητέρα του ο Γιάννης. Έκανε πρόβες, και όπως πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις οι πρόβες δεν τον βοήθησαν. Στο μυαλό του όλα ήταν εύκολα μέχρι και να μην πάει καθόλου στο φροντιστήριο θα του έλεγε.
- Μαμά
-Ώχ δεν μου αρέσει αυτό το μαμα
-Να σου ζητήσω μια χάρη;
-Για λέγε να δούμε
-Να μωρέ , έχει μία συναυλία και θέλω να πάω
-Πότε;
-Την άλλη Πέμπτη
-Τι ώρα;
-Στις δέκα
-Δεν μπορείς έχεις φροντιστήριο
-Το ξέρω , αλλά έλεγα αν είναι να μην πάω την τελευταία ώρα
- Τι;
-Έλα ρε μαμά πως κάνεις έτσι; Μια κοπάνα δεν είναι τίποτα
- Δεν πληρώνουμε για να κάνεις κοπάνες Γιάννη
- Ε μία φορά δεν πειράζει
- Ο πατέρας σου τι λέει;
- Δεν του το είπα , ήθελα να δω πρώτα εσύ τι λες
- Εγώ λέω ότι δεν είναι καλή ιδέα
- Ο Μάρκος με έπεισε, το έκανε να φαίνεται καλή ιδέα.
- Α μάλιστα ο Μάρκος. Αυτό παιδί σε επηρρεάζει αρνητικά βρε παιδί μου δεν το καταλαβαίνεις; Είναι μεγαλύτερος από εσένα έχει μείνει τόσες φορές….
- Και τι φοβάσαι μην μείνω και εγώ; Εσύ δεν έκανες ποτέ κοπάνα; Και στο κάτω κάτω της γραφής....
- Όπα για ηρέμησε λιγάκι. Ορίστε μας εκεί. Είπαμε δεν θα πας πάει και τελείωσε.

Έφυγε με τη ουρά κάτω από τα σκέλια. Η επόμενη λύση να ρωτήσει τον πατέρα του μήπως δείξει μεγαλύτερη κατανόηση.

5 comments:

Lote Alcarin said...

Νομίζω πως στο "κάτω κάτω της γραφής" την έχασε. Λέτε να έχει μεγαλύτερη τύχη με τον father? Είδωμεν!

tzotza said...

καλα, εγω οταν ημουνα μικρη, οταν πηγαινα στον πατερα μου μετα απο το 'οχι' της μητερας μου ητανε παντα την ιδια απαντηση 'ο,τι πει η μητερα σου' και παλι απο την αρχη..αχ..και τον ηθελα πιο rebel without cause τον γιαννη βρε μαξ μου!!!
για να δουμε τι θα γινει..εγω λεω πως θα κανει την κοπανα στο τελος!!! i have faith in young people!! :))))

φιλια!!!
:)

maxim glendower said...

lote alcarin:χαμένος από χέρι ήταν ο φουκαράς
tzotza:Και το i have faith in young people κάτι μου θύμισε. Ο επαναστάτης χωρίς αιτία μάλλον είναι ο Μάρκος.

tzotza said...

ωχ..και αυτο κατι σου θυμισε?????
μαλλον αρχιζω και τα χανω...
μαλλον εχεις δικιο για τον Μαρκο..αλλα για να δουμε για τον Γιαννη..ισως..

σε φιλω..

Aerlyn0204 said...

Εμενα παντα η μαμα μου ελεγε οχι και ο μπαμπας μου ναι! (αλλα οχι ευκολα μη φανει οτι τον ριχνω!!!)