Wednesday, December 12, 2007

Αφιερωμένο σε ένα πολύ καλό παιδί

Τον γνώρισα την δεύτερη μέρα στην σχολή. Ήταν παρέα μαζί με άλλους δύο αμίλητους. Εγώ παρέα με άλλους δύο πολυλογάδες. Γενικά κλειστός χαρακτήρας θα έλεγα αλλά πολύ ευγενικός. Ο πιο ευγενικός καπνιστής που ξέρω. Κάποιες εργασιές που κάναμε μαζί στο πανεπιστήμιο είχαν μεγάλη επιτυχία. Σε αυτόν ωφείλω ότι πέρασα τρία μαθήμα ενός καθηγητή. Η βοήθειά του ήταν καταλυτική. Μου έκανε φροντιστήριο για να περάσω. Και εγώ τον βοήθησα σε κάποια μαθήματα. Έχουμε πάει μαζί σε τρία στρατόπεδα επισκεπτήριο ,το ένα δεν έμοιαζε με στρατόπεδο βέβαια αλλά μετράει. Του υποσχέθηκα ότι θα πάω στο δικό του επισκεπτήριο. Ελπίζω να μπορέσω. Είμαι ο προτελευταίος των μοϊκανών και εκείνος λογικά θα είναι ο τελευταίος, μπορεί και το ανάποδο δεν ξέρω. Last but not least. Το πιο καλό του είναι ότι δεν είναι για την πάρτυ. Φίλε να είσαι πάντα καλά.
Σημείωση: δεν είναι αλλά έχει

4 comments:

tzotza said...

τυχερος..

και εκεινος..και εσυ..

φιλια
:)

maxim glendower said...

τυχερή όλη η παρέα απλά μερικοί είναι πιο τυχεροί από τους άλλους

RhiNo said...

ενα ολόκληρο post για μένα??
είμαι γοητευμένος!!
ήρ8ε επιτέλους η ώρα να γίνω διάσημος!!!
(πραγματικά μέχρι και locomodo μπορεί να έρθω την επόμενη φορά!)

Να σημειώσουμε ότι ο blogger ενήργησε αυτοβούλως, χωρις καμία πίεση και χωρίς να τον έχω ποτίσει τπτ(?!).

Μάλλον ο τελευταίος θα είμαι εγώ!
Δε μπορώ να το σώσω με τπτ..

τώρα ντράπηκα... γιατι έγινε αυτο??

maxim glendower said...

εντάξει σύμφωνοι την άλλη πέμπτη στο κύτταρο! Όχι ενήργησα αυτοβούλως στο είχα υποσχεθεί μία μέρα που έκλαιγες μάλλον επειδή δεν σου είχα κάνει ποστ μέχρι τώρα
:)