Friday, October 19, 2007

Links

Οκ ξανακατέβηκα στο quak. Έπρεπε να πάρω το χαρτί για να πάω στο Ρουφ να διακόψω την αναβολή. Τελικά όπως είχα πει τότε η νέα παραγκούπολη αναπτύσεται με γοργούς ρυθμούς. Τα σπιτάκια έχουν φτάσει στα περίπου είκοσι και όλο και αυξάνονται. Το χαρτί λοιπόν ήταν έτοιμο και πήγα στο Ρουφ. Μπαίνω τον Φεβρουάριο και επίσημα πια.
Τελικά πήρα απάντηση σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα από ότι περίμενα. Πάλι βέβαια από τυχαίο γεγονός και σε ερώτηση που δεν είχα κάνει αλλά κάτι είναι και αυτό. Παραλίγο να ξαναποκτήσω την κακιά συνήθεια που μου είχε κολλήσει αλλά τελικά την γλίτωσα.

Τέλος να πω ότι η κρίση η δική μου από την κρίση αυτών που με διαβάζουν διαφέρει μερικές φορές αρκετά. Κάποια ποστ δεν μου αρέσουν αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα αρέσουν και στους αναγνώστες ή και το αντίθετο. Φυσικά μπορώ μόνο να κρίνω από τα σχόλια, και υποθέτω ότι ένα ποστ που δεν έχει σχολιαστεί δεν αρέσει, χαζή μέθοδος το ξέρω. Τώρα θα μου πείτε αφού δεν σου αρέσουν τι τα δημοσιεύεις; Άσχετο, απλά το σκεφτόμουν γενικά και επειδή συνέβη σήμερα κάτι που έχει σχέση με το πόσο αρέσει στον καθένα αυτό που γράφει ή αυτό που ζωγραφίζει ή αυτό που συνθέτει το κόλλησα.

4 comments:

Lote Alcarin said...

Λοιπόν, μιλάω εγώ η φανατική σχολιάστρια σου τώρα.-
1ον)οκ. να σου πω, θα μου λείψεις με το χακί, αλλά είμαι σίγουρη πως θα μαθαίνω νέα, οπότε είμαι οκ. Λέω τα κλασσικά, άντε να πας για να τελειώνεις.
2ον) Περιμένω ποστ να μου πεις πως θα αποχωριστείς το life time έτερον ήμισυ. Ειλικρινά, δεν μπορώ ούτε να το φανταστώ.
3ον) Όπως έγραψες και σε προηγούμενο ποστ, το να μην γράφεις σχόλιο, δεν σημαίνει πως δεν άρεσε το ποστ, σημαίνει πως δεν είχες κάτι να πεις. Έτσι πάει σχεδόν για όλους. Κι εγώ που δεν βγάζω τον σκασμό,σε κάποια ποστ, δεν έχω να πω κάτι. Πάντως νομίζω πως όσο περνάει ο καιρός είναι καλύτερα τα ποστ σου και σίγουρα χαίρομαι να τα διαβάζω. Και το παν είναι να είσαι εσύ οκ με αυτά που γράφεις. Μου αρέσει που δεν έχεις συγκεκριμένο ύφος, και που μπορείς να είσαι και χαρούμενος και φαντασμένος(!?) και προβληματισμένος, και όλα τα υπόλοιπα. Αυτα.

maxim glendower said...

1ον)ευχαριστώ
2ον)δεν νομίζω να γράψω ειδικό ποστ για αυτό,αλλά αφού περιμένεις θα κάνω μια προσπάθεια αν κατάλαβα καλά για πιο έτερον ήμισυ μιλάς.
3ον) αυτά

tzotza said...

και εσυ θα φυγεις??????
ουφ!!!
και εγω με την σειρα μου θα συμφωνησω με την lote alcarin σε ΟΛΑ (θελω και picture documentation με σενα στο χακι γιατι μονο ετσι θα εχω φυσικα μια ολοκληρωενη αποψη!!! :))
και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως θα γραφεις ακομη και οταν εισαι στο army..ENNOEITAI!!

φιλια πολλα !!
:))))

maxim glendower said...

Εννοείται ότι θα γράφω απλά δεν ξέρω πότε θα τα δημοσιεύω!