Saturday, October 20, 2007

Πάμε για scrable!

αβγδεζηθικλμνξοπρστυφχψω,
Χρησιμοποιήσε κάθε γράμμα από μια φορά και τοποθετησέ τα στην σωστή σειρά και θα δεις τι ήθελα να γράψω κανονικά!
Χτες το βράδυ εκεί που καθόμασταν αντροπαρέα σε σουβλατζίδικο ο π αναρωτιόταν περίπου τι να γράψει στο μήνυμα. Είπα μια μπούρδα εγώ, όπως πάντα: γράψε και τα 24 γράμματα από μία φορά και μετά συμπλήρωσε βάλε τα γράμματα στην σωστή σειρά και θα δεις τι ήθελα να γράψω. Τελικά μου άρεσε πολύ η μπούρδα που είπα και την έκανα και ποστ!

6 comments:

tzotza said...

αυτο θα μου παρει χρονο να το βρω..και ΑΝ το βρω..

scrabble με ανδροπαρεα ειναι ΤΕΛΕΙΑ!!! εμεις οιι γυναικες ημαστε εξυπνακιδες και τα βρισκουμε ολα γρηγορα..no fun at all..

μια ομορφη κυριακη μαξ μου!
:)))

maxim glendower said...

Δεν παίζαμε και scrable. Από επιτραπέζια μονόπολη αν παίζαμε. Δεν χρειάζεται να βρεις τίποτα είναι όπως οι εικόνες με το χυμένο μελάνι ο καθένας βλέπει ότι θέλει.
Μια όμορφη κυριακή τζοτζα μου και ελπίζω να υλοποιήσεις κάποια από τις προτάσεις μου.

Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Δεν γίνεται... Έχει λίγα φωνήεντα και πολλά σύμφωνα. Ίσως κανένας Σκανδιναβός να τα κατάφερνε...

maxim glendower said...

Ή το ποστ να είναι μόνο μια λέξη. Φυσικά δεν έχω κάποια στο νου μου, ο καθένας μπορεί να γράψει την δική του.

Lote Alcarin said...

Σχεδόν μπήκα στο τριπάκι να φτιάξω μία... Αλλά είναι τόσα λίγα τα φωνήεντα... Για να μας φτιάξω το κέφι λοιπόν οπως το πάλευα θυμήθηκα μία άλλη λέξη, η οποία και είναι αυτή:supercalifragilisticexpialidocious
Ξέρω πως είναι στα αγγλικά, αλλά υποτίθεται σου φτιάχνει το κέφι. Καλημέρααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!

maxim glendower said...

λίγο πιο νωρίς να ήταν το σχόλιό σου θα το έβλεπα πριν πάω για δουλειά!