Thursday, October 25, 2007

Περίπου νέα του Πυθαγόρα

Maxim: καλησπερα!
Pythagoras:u2
Maxim: τι γινεσαι αυτε μου;
Pythagoras:paideuomai u?
Maxim: και εγω
Pythagoras::/
Maxim: φεβρουαριο μπαινω να σε βοηθησω!
Pythagoras::O pws k etC?
Maxim: εκανα διακοπη αναβολης
Pythagoras:gt kale?
Maxim: γιατι και εξω που ειμαι τι κανω;
Pythagoras:douleueis?
Maxim: ε δουλευω ναι
Pythagoras:pantws oti k na kaneis eksw dn kaneis auta p tha kaneis mesa
Maxim: παντως ξυπναω και κοιμαμαι νωρις
εισαι στην χιο τωρα;
Pythagoras:KPsM
Maxim: κανω ρεσταρτ και ερχομαι... οχι στην χιο
να'μαι παλι. για πες κανενα νεο ρε φιλε;οτι ναναι μην μου πεις το γενικο παιδευεσαι πες κατι πιο συγκεκριμενο
Pythagoras:kanw skopies
Maxim: δεν το περιμενες ε;
Pythagoras:lol?
eimai aoplos aute m
Maxim: αοπλος αλλα επικινδυνος!!!
Pythagoras:sto last post s
Maxim: γιατι εισαι αοπλος;
Pythagoras:dn xreaistika tin simeiwsei
Maxim: μπραβο ρε Pythagora,αν καταλαβαινες και τιποτα αλλο θα ησουν μαντης. γιατι εισαι αοπλος;
Pythagoras:I4, sxesi ypsous varous
Maxim: μαλιστα ο Moloch μηπως ξερεις ποτε και που μπαινει; τον εχω χασει απο το τζταλκ
Pythagoras:kapoia stigmi ton noevri ws ekei kserw
tha commentarw se ena post s einai palio k dn xreiazetai na apantiseis
Maxim: μεγαλη μας τιμη αυτε μου θα το δω παντως
Pythagoras:exm
Maxim: σχολιασε εσυ και μην ανησυχεις για την απαντηση
Pythagoras:mallon dn tha kommentarw gt kollaei to pc einai kleidwmeno apo to ges k dn mporw na kanw polla
Maxim: σε ποιο θα σχολιαζες αυτε μου;
Pythagoras:de se lew
Maxim: μαλιστα, στην καραμελα;
Pythagoras:oxi
Maxim: τελος παντων. μου αρέσει που σου δημιούργησα έστω την αυτή να κάνεις σχόλιο. αν ψηλωσεις υπάρχει περίπτωση να σου δώσουν όπλο;
Pythagoras:perimenw apantisi s auto gt eixa tin idia aporia to erwtima exei ftasei sto ges k perimenw ekslikseis otan mathw kati sxetika na sai sigouros oti tha s enimerwsw
Maxim: τωρα περα απο την πλακα γιατι πρεπει να εχεις καλη σχεση υψους βαρους για να παρεις οπλο; αν ησουν πολυ αδυνατος παλι δεν θα επαιρνες;
Pythagoras:gt tote eisai fit ti na s pw to thema einai oti varaw skopies xwris oplo me telamwnes
Maxim: τελαμωνες;
Pythagoras:k daneiki ksifologxi einai gemistires me sfaires p einai ramenes se yafasma yfasma tis anoigeis mono otan kinduneueis
Maxim: ναι αυτο ουτως ή αλλως
Pythagoras:dn mporw oute na postarw oute na commentarw s auto to pc k i eksodos tha argisei min se piasei steritiko sundromo
Maxim: καλα για το πρωτο,σε οποιο πισι και να ησουν δεν θα το εκανες
Pythagoras:ki omws..
Maxim: σου εχει ερθει η αυτη για ποστ ε; ειδες τι κανει ο στρατος θελεις να γραψεις ενα και να το βαλω εγω στο δικο μου;;
Pythagoras:oxi thanx gia tin prosfora
Maxim: να το διαβασει και κανεις γιατι στο δικο σου θα το δω μονο εγω!!
Pythagoras:vasika auto einai to thema dn nmz oti eimai etoimos gia tetoia dimosiotita
Maxim: παντως αν θελεις να ανεβασεις κατι η προσφορα ισχυει σιγα την προσφορα δλδ,αλλα αν θελεις πες μου
Pythagoras:tha xalasw tin eikona tou blog s ase p dn exoume to idio koino tha tous mperdepsoume
Maxim: μπα εχει κανει και ο papyros ποστ οποτε,ασε που ολοι οι αναγνωστες μου το ξερουν οτι δεν εχω συγκεκριμενο υφος
Pythagoras:mporei na dimiourgiseis k disareskies
Maxim: εχω δημιουργησει με καποια απο τα ποστ
Pythagoras:dn nmz oti tha anteksw to varos
Maxim: δεν εχει σημασια μονο το βαρος ,οπως εχεις μαθει και στον στρατο εχει σημασια η σχεση υψους βαρους!!!!!
Pythagoras:nai alla teleutaia dn eimai sto ypsos m..
Maxim: αρα δεν θα αντεξεις το υψος οχι το βαρος
Pythagoras:osa eipame twra mporeis na ta anevaseis sto blog s
gia tpt allo epifulasomai
Maxim: θα ανεβασω τα δικα μου τα πετυχημενα εννοω αυτα που σου ειπα κατα την διακρεια του διαλογου διαρκεια
Pythagoras:dn perimena kati allo
Maxim: κοιτα αν ελεγες και εσυ κανενα πετυχημενο θα το εβαζα
Pythagoras:apo to ligo p me ksereis tha prepei na exeis katalavei oti diakrinomai mallon gia tis apotyxies m k oxi gia tis epityxies m
Maxim: δεν σε ξερω και λιγο ρε φιλε παντως οτι εχεις εμενα γνωστο και φιλο ειναι μια απο τις αποτυχιες σου
Pythagoras:auto to "filos" parakalw na min vgei paraeksw
me to gnwstos dn exw provlima
Maxim: δεν ηθελα να βαλω καθολου φιλος μονο γνωστο ηθελα να βαλω γραφεις κατι;
Pythagoras:Dn tha asxolithw me to thema tou post. H gnwmi m plisiazei poli me osa akoustika opote to na ta epanalavw dn tha itan tpt allo para thorybos. Auto p me kanei na grapsw einai mia paratirisi. Dear Max arxizeis k miazeis poli me to koino sou. H to koino sou na miazei me sena, dn exw katalavei akoma. Provlimatistika.To "entharyntiko" tis olis ypothesis einai oti oi omoioi sou pollaplasiazontai.
asddsagdgas
sto provliamtistika exei snexeia alla ekana sardam
"Eisai enas fwteinos faros p "dixnei to dromo" i apla afougkrastikes tin tasi oswn se diavazoun k pas me ta nera toys??
auto einai ena private comment
NJOY
Maxim: δεν βγαζω κανενα νοημα εχεις καποια λαθη που κανουν το κειμενο σου δυσαναγνωστο
Pythagoras:to kserw alla dn mporw na grapsw k polla apo dw
oute gTalk dn exw apo gmail grafw k dn vlepw tis alles seires
ftwxia. pantws ola auta itan gia to post me tous papades
Maxim: πεινα και των γονεων ποιο ειναι το κοινο μου που αρχιζω και μοιζω;;
Pythagoras:nada
Maxim: ναδα;
Pythagoras:nada = tpt
Maxim: να ξερεις οτι μεγαλο μερος της κουβεντας θα γινει ποστ
Pythagoras:wx
Maxim: τα ονοματα θα σβησθουν φυσικα
Pythagoras:poia onomata?
Maxim: ΑΥΤΑ :Maxim: τα ονοματα θα σβησθουν φυσικαPythagoras:poia onomata?
Pythagoras:ic
pali tha pareis olo to credit gz
Maxim: μην φοβασαι αυτε μου,ειμαι αλτρουιστης θα σου δωσω λιγο,αναλογα με το υψος θα το παω γιατι με το βαρος χανω πολυ
Pythagoras:k sto ypsos dn exeis polles elpides
Maxim: ναι σιγουρα,απλα δεν ξερω σε ποιο απο τα δυο χανω με μεγαλυτερη διαφορα
Pythagoras:na pw to klasiko?
Maxim: να πεις το κλασικο
Pythagoras:o 1os einai 1os o 2os tpt
Maxim: α αυτο θα ελεγες εγω νομιζω οτι θα ελεγες τιποτα σοκιν για το μηκος
Pythagoras:Dn eimai o typos p leei sokin pragmata
mallon dn sokaromai eukola
..pssssss....
Maxim: το ξερω ,αλλα ο τζοι μπορει να πει τα παντα να μοιαζουν προστυχα ασε ρε γαμωτο ειπα κατι πετυχημενα την κυριακη πρεπει να κραταω ημερολογιο σαν τον τσαντλερ
Pythagoras:homemade chicken salad
Maxim: καλα γραμμενο δεν φαινεται και τοσο προστυχο
Pythagoras:apla thimizw tin ataka aute m
Maxim: γραψε και tow
Pythagoras:xmm
Maxim: ειναι αυτο που γενναει η φοιβη;
Pythagoras:efyag ta leme aute m
Σημείωση1:Η κουβέντα έγινε 23 Οκτωβρίου. Ξεκίνησε στις7:38 μμ και τελείωσε στις9:14 μμ. Δεν ήθελα να αλλάξω τον τρόπου που γράφει ο Pythagoras γιαυτό και τα greeklish, και γενικά δεν έγιναν αλλαγές
ΣΗΜΕΙΩΣΗ2: σε επόμενη κουβέντα όπου πήρα και πάλι την άδεια να δημοσιεύσω την παραπάνω κουβέντα τον ρώτησα κάτι ακόμα:
Maxim: μηπως θελεις να πω τιποτα αλλο στο ποστ;
Pythagoras: to afinw panw s
Maxim: ε οσο ναναι αυτε μου καποιοι ανθρωποι ενδιαφερθηκαν για σενα,δεν βρισκω τον λογο βεβαια αλλα τελος παντων ενδιαφερθηκαν,αυτο εννοω να τους πω κατι;
Pythagoras: na tous peis osa eipes molis twra
Maxim:τιποτα δλδ
Pythagoras: ε οσο ναναι αυτε μου καποιοι ανθρωποι ενδιαφερθηκαν για σενα,δεν βρισκω τον λογο βεβαια αλλα τελος παντων ενδιαφερθηκαν,αυτο εννοω να τους πω κατι;
Σημείωση3:Μετά είπα κάτι πετυχημένα από τα φιλαράκια, και τα δύο αφορούσαν συζητήση μεταξύ του Τζόι και του Τσάντλερ:
1)οταν ο τζοι θα παντρευε τσαντλερ και μονικα που ηθελε να γραψει τον λογο και ειχε ενα λογο με having and giving and receing και στο τελος ειπε κατι αλλο στον τσαντελ και λεει αυτα να πεις ο τσαντλερ αυτα ομως ακριβως και λεει ο αλλος ε ενταξει δεν τα θυμαμαι ακριβως αλλα θα πω για giving and having etc
2)ειναι ο τζοι και θελει να παιξει εναν 20χρονο
ντυνεται λοιπον ετσι τρεντι και λεει στον τσαντελ i am 20 or not? και του λέει ο άλλος σε κλίμακα ηλιθιότητας από το 1 μέχρι το 10 είσαι σίγουρα 203
Σημείωση4: η σημείωση3 είναι για να κλέψω την δόξα από την σημείωση2

7 comments:

tzotza said...

αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ!!!!!
ολη μερα το περιμενα αυτο μαξ!!!(yes, i have no other life as you have understood!!)
αν ειχες counter θα ειχες all time record σημερα!!!

να πω πως εχω πεθανει στα γελια???it is an understatement!!!!(μου εχει βγει πολυ το αμερικανικο τωρα..μαλλον θα φταει το Friends reference!!

θα περιμενω την εξηγηση με το οπλο-βαρος-υψος..θα παει και ο γιος μου φανταρος σε 3 χρονια..αν ειναι να του κανω καμια διαιτα..μη περασει το ιδιο!!!

καληνυχτα!!!

υγ σας 'ζηλευω' με την καλη εννοια να ξερεις!!!παντα ετσι να εισαστε και να περνατε απιστευτα και funny και κυριοτερο, να καταλαβαινει ο ενας τον αλλον παντα 'στο περιπου' ala directly!!

Lote Alcarin said...

Εμένα πάλι μου έβγαλε μια ψύχρα... Νομίζω πως κάτι δεν πάει πολύ καλά. Ελπίζω να είστε οκ μεταξύ σας, και ο καθένας χώρια:P Όσο για τα φιλαράκια, δεν χρειάζεται καν να μιλήσω. Μήπως τώρα πρέπει να πω και κάτι του στυλ σου για να μπω στο κοπάδι???...Μπουζούκι(ο τίτλος του σχόλιου)

tzotza said...

ωχ...λες να μη το καταλαβα καλα?
νομιζω πως ετσι μιλανε μεταξι τους lote μου..
αν ειναι ομως ετσι που το λες εσυ, τοτε αλλαζει ολο..και δεν ειναι για πολυ γελια τοτε..

μαξ μου που εισαι????

προβληματιστηκα τωρα..:((((((

maxim glendower said...

tzotza:χαίρομαι που σου άρεσε. Ήταν πραγματικός διάλογος δεν άλλαξα τίποτα. Ανάλογα με την σχέση βάρους ύψους κρίνεται και αν θα πάρεις όπλο, αυτό κατάλαβα εγώ. Τον Φεβρουάριο περίσσοτερες πληροφορίες που θα είμαι μέσα. Ναι η αλήθεια είναι ότι περνάμε καλά.
lote alcarin: Καμία ψύχρα δεν υπάρχει. Είμαστε οκ μεταξύ μας. Αυτό με το κοπάδι δεν είμαι σίγουρος ότι το κατάλαβα ,αλλά από αυτό που κατάλαβα δεν νομίζω να εννοούσε εσένα και δεν πιστευώ ότι είχε κακία αυτό που είπε.
tzotza:εδώ είμαι! Έτσι μιλάμε μεταξύ μας, no worries tzotza

tzotza said...

ουφ!!!what a relief!!
μου ειναι ηδη μια αρκετα 'φορτισμενη' μερα(πηγες στο blog μου,ξερεις..)

να περνατε παντα ετσι καλα μαξ μου!!

friendship is the one thing that really does matter on this rollercoaster ride called life..

φιλια
:)

Lote Alcarin said...

Πάλι καλά. Απλά ανησύχησα. Δεν το πήρα καθόλου προσωπικά. Γενικά εννοούσα. Αφού είστε καλά ok :P

maxim glendower said...

tzotza: and which ship never sank friendship
lote alcarin:ωραία