Wednesday, October 31, 2007

Ε όχι και να μην έχεις οφειλές....

Τηλεφώνημα απο την τράπεζα που είχα τον προηγούμενο λογαριασμό μισθοδοσίας μου:
- Τον κύριο Maxim Glendower
- Ο ίδιος
- Κύριε Glendower καλησπέρα σας, τώρα η σαςγδύνουμεBank με το νέο πρόγραμμα μεταφοράς υπολοίπου , από δάνεια και πιστωτικές κάρτες, μπορεί να σας μειώσει την μηνιαία δόση στο ελάχιστο με 4,5% για τον πρώτο χρόνο.
- Ναι εντάξει ,αλλά δεν με ενδιαφέρει...
- Δεν έχετε οφειλές από δάνεια και κάρτες;
- Όχι δόξα τω θεώ
- Τι δεν έχετε οφειλές;
- Πειράζει;
- Και βέβαια πειράζει... μα που ζείτε κύριε Glendower;
- Ρητορική η ερωτησή σας έτσι;
- Καθόλου ρητορική
- Που ζω;
- Το θέμα δεν είναι που ζείτε;
- Μα αυτό με ρωτήσατε...
- Το θέμα είναι πως ζείτε;
- Ε πως ζω;
- Δεν ζείτε! Ντροπή σας, αίσχος , κάντε και καμιά αγορά με πιστωτική κάρτα, πάρτε κανένα διακοποδάνειο, πάρτε κανένα καταναλωτικό. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!
- Γενικά δεν με ενδιαφέρουν όσα λέτε, εγώ τράπεζες μόνο στην μονόπολη θέλω να βλέπω.
- Καλά μας υποχρέωσες...
- Επειδή δεν με χρέωσα; (Αρχίζω και ξεσπαθώνω και εγώ!) Τόσο καιρό που είχα λογαριασμό εκεί ούτε ένα τηλέφωνο ,από τότε που τον έκλεισα με έχετε πάρει δύο φορές! Τώρα που με χάσατε με εκτιμάτε! Καλό σας βράδυ.
- Καλό σας βράδυ κύριε Glendower...(ακούς εκεί να μην έχει οφειλές)
Σημείωση: (Αρχίζω και ξεσπαθώνω και εγώ!) Τόσο καιρό που είχα λογαριασμό εκεί ούτε ένα τηλέφωνο ,από τότε που τον έκλεισα με έχετε πάρει δύο φορές! Τώρα που με χάσατε με εκτιμάτε! Η ατάκα προέκυψε από κουβέντα στο μσν και μπήκε εκ των υστέρων

6 comments:

Lote Alcarin said...

Ax....

αν ακούς said...

ξέρει κανένας αν μπορουμε-νομικα- να φυλαχτουμε απο τις κλήσεις που μας κάνουν όλη μερα απο τις 8 το πρωι που εσυ δουλευες νυχτα και θες ο καημένος να ξεκουραστεις ενω αυτοι θέλουν να σου πουλήσουν δάνειο; και ξανα στις 11 και ξανα το μεσημέρι που χέστηκαν αν θελεις να ησυχασεις και ξανα και ξανα....

tzotza said...

εχει δικιο ο 'αν ακους'..συνεχεια μας παιρουνε τηλεφωνο για τις διαφορες 'ευκαιριες' τους..

i think i'll pass..

καληνυχτα μαξ!!
:)

maxim glendower said...

lote alcarin:....
αν ακούς:δεν νομίζω να μπορείς ,εκτός αν κάνεις τον αριθμό του σπιτιού σου απόρρητο - αν και συνήθως καλούν από τράπεζες που έχεις ήδη λογαριασμό- ή κάνεις φραγή κλήσεων
tzotza:u think u'll pass?καληνύχτα!

χ@χΛιΔάΚι said...

Εδώ μια μερα καποιος τετοιος μου την είπε γιατί δεν έχω πιστωτική κάρτα.....και καπάκι με ρωτάει...μα τι κάνετε σε περίπτωση ανάγκης; Λέω και εγώ πληρώνω μετρητά....
Μετά άρχισε να με λέει αντικομφορμίστρια (ούτε και που ήξερε τι σημαίνει αυτό).
Ρε πρεπει να τους κάνουμε μήνυση για παρενόχληση!
Γιατί δηλαδή να φαινόμαστε σαν προβληματικοί επειδή δεν χρησιμοποιούμε κινητά τηλέφωνα, πιστωτικές και δεν έχουμε καταναλωτικά δάνεια;;;;

maxim glendower said...

Εγώ όταν τους λέω δεν με ενδιαφέρει το σταματάνε. Το χειρότερο είναι να σε ξυπνήσουν. Και εγώ το κινητό πιο πολύ για να βλέπω την ώρα το έχω. Δηλαδή πριν χωρίς κινητό τι κάναμε;