Sunday, October 28, 2007

Ε όχι και μία ώρα ύπνο!

Σε λίγες ώρες θα αλλάξει η ώρα. Τα ρολόγια μαγικά , ε όχι και τόσο μαγικά, θα γυρίσουν μία ώρα πίσω. Κερδίζουμε μία ώρα δηλαδή. Συνήθως λέγεται ότι κερδίζουμε μία ώρα ύπνου. Το θεωρώ λίγο pathetic να λέμε κάτι τέτοιο. Ας κάνει ο καθένας σε αυτά τα εξήντα ότι γουστάρει περισσότερο, και ας προσπαθήσει να "κλέβει" καθημερινά από το εικοσιτετράωρό του λεπτά και να τα επενδύει όχι σε ύπνο. Αρκετά κοιμόμαστε νομίζω ακόμα και όταν είμαστε ξύπνιοι, ας μην κάνουμε υπερωρίες. Αν πραγματικά κάποιος έχει ανάγκη για ξεκούραση πιστεύω ότι κάνοντας κάτι που τον ευχαριστεί θα ξεκουραστεί ψυχολογικά κυρίως που είναι αρκετά σημαντικότερο.
Σημείωση:ε δεν έχει αυτό το ποστ!

9 comments:

an205 said...

το βιολογικό μου ρολόι με ξύπνησε την ίδια ώρα όπως πάντα, λίγο πριν χαράξει...
Τι σημασία έχει αν τα ρολόγια έλεγαν 6 ή 7;;;
Η ανατολή του ήλιου ήταν το ίδιο όμορφη.....

χ@χΛιΔάΚι said...

H ουσία φίλε μου, είναι να μην περιμένεις να κερδίσεις τον χρόνο, αλλά να κανεις κάτι για αυτόν που έρχεται.
Καλή μας βδομάδα.

maxim glendower said...

an205:σίγουρα,απλά καθ'όλη την διάρκεια της μέρας σκεφτόμουν ότι είναι νωρίς και ότι είχα περισσότερο χρόνο στην διάθεση μου.
χ@χλιδάκι:Συμφωνώ. Νομίζω ότι δεν είπα να περιμένεις να κερδίσεις ,ίσα ίσα να εκμεταλλεύεσαι κάθε λεπτό.
Καλή εβδομάδα σε όλους (έχω και άδεια!)

Lote Alcarin said...

E!!!!! Καλή άδεις Μ!!!! Εδώ είναι που πρέπει να εκμεταλλευτείς το χρόνο! Κάνε πράγματα να φουλάρεις μπαταρίες φάτσα, τώρα που μπορείς!!!!! Καλοφάγωτη!

αν ακούς said...

ας άλλαζε η ώρα τουλάχιστον καθημερινή. αν είναι να κερδισουμε υπνο δηλαδη να υπαρχει και λόγος αφου το πρωι πρεπει να ξυπνησουμε. αλλα μονο για την χειμερινη που παει πισω...

για το προηγουμενο ποστ, "τετοια αριθμητικη χρησιμοποιούν μόνο οι δημιοι και οι τρελλοι" μέτρα τους δημιους και τους τρελλους της εποχης μας, ασε που νομιζω οτι πολλες φορες ειναι και το ιδιο προσωπο.

tzotza said...

εγω δεν εχω καλη σχεση με την ωρα και γενικος με τον χρονο..ολα το ρολογια μας πανε μπρωστα τουλαχιστον 10 λεπτα μπας και καταφερω να μην φτανω παντου στο παρα ενα..η στο και ενα..

σημερα ξυπνησα σε λαθος ωρα και παραλιγο να στιελω ολα τα παιδια στο σχολειο απο τησ 7..κατα τυχη ειδα την σωστη ωρα καθως φευγανε..

χθες ομως δεν μπερευτηκαμε..αστα..

καλη εβδομαδα μαξ μου!!
:)

ps ειδες που φανηκε ο φιλος μου ο δημητρης τελικα?δες τα comments και το youtube site..μαρεσει οταν δεν με πολυ απογοητευουνε οι ανθρωποι..
υπαρχει λιγη ελπιδα ακομη..
εστω..

maxim glendower said...

lote alcarin:η πρώτη μέρα άδειας ήταν πολύ καλή ελπίζω το ίδιο και οι επόμενες!
αν ακούς:συμφωνώ
tzotza:μία φορά ο αδερφός μου μας ξύπνησε σωστή ώρα αλλά λάθος μέρα! Το είδα!

Aerlyn0204 said...

Τον Οκτωβρη που μας περασε αντι για μια ωρα πισω εβαλα το ρολοι μια ωρα μπροστα!! Θεικο!! Ακολουθησε τρελο μπερδεμα μετα!!Αυτα μονο εγω τα κανω!!

maxim glendower said...

οπότε ήσουν μπροστά εσύ δύο ώρες. έβλεπες το μέλλον