Friday, October 05, 2007

Φρόνιμα

Ήμουν στο περίπου αγαπημένο μου μεταφορικό μέσο. Στον ηλεκτρικό. Γενικά μου αρέσουν τα τρένα. Λοιπόν στο τρένο ήταν μία κομπανία αθίγγανων, μικρά παιδιά κυρίως. Τα οποία ομολογουμένως έκαναν φασαρία. Κάθε λίγο και λιγάκι φώναζαν "Μαύρη μαυρη μου έχεις κάνει την ζωή μου". Μία κυρία μπήκε στο τρένο και μιλούσε στο κινητό. Από την φασαρία δεν μπορούσε να μιλήσει. Κάτσε γιατί είναι κάτι γύφτοι εδώ και δεν μπορώ να μιλήσω, μετά σου λένε να μην είσαι ρατσιστής, είπε στο τηλέφωνο. Μεγάλη πατάτα μπορώ να πω , λες και οι Έλληνες είναι ήσυχοι στο τρένο, και πρώτα πρώτα εσύ με το κινητό νομίζεις ότι εγώ έχω όρεξη να σε ακούω; Ή τα τρέντι παιδάκια που βάζουν τα κινητά τους και ακούνε μουσική χωρίς ακουστικά βεβαίως βεβαίως. Γενικά δεν φημιζόμαστε για την ησυχία μας!

4 comments:

tzotza said...

εχεις δικιο max!!!
πολυ βαβουρα βρε αδελφε κανουμε..και τις πιο πολλες φορες για το τιποτα!!!εκει να δεις!!!

καλο σ/κ!!
φιλια!!! :)

αν ακούς said...

πλάκα έχουν οι ξένοι που όταν μας βλέπουν να μιλάμε σε μια παρέα, νομίζουν οτι τσακωνόμαστε.

PETROS said...

Ξάδερφε μιλάς εσύ για βαβούρα στο τρενο? Για θυμήσου στα φοιτητικά σου χρόνια επιστροφές από το ΠΑ.ΠΕΙ!

maxim glendower said...

tzotza:δίκιο έχεις...για το τίποτα
αν ακούς:δεν τσακωνόμαστε, οικογένεια είμαστε και συζητάμε
:))
petros:γεγονός,απλά δεν κατηγόρησα τους ανθίγγανούς.
Πιο πολύ στο ποστ ήθελα να πω ότι με κριτήριο κάποια παιδιά που κάνουν φασαρία στο τρένο η κυρία έβγαλε το συμπέρασμα ότι μπορούμε να είμαστε δίκαια ρατσιτσές απέναντι στους ανθίγγανους.