Friday, October 19, 2007

Πάτερs

Σήμερα στην δουλειά λοιπόν ήρθε ένας πάτερ να αγοράσει από τσιπούρα προσφορά, μου λέει η μ λόγω σεβασμού να του της καθαρίσουμε μόνο τέσσερις πήρε. Της είπα όχι αλλά αν θέλεις κάντο. Τελικά ο πάτερ μόλις έμαθε ότι θα του της καθαρίσουμε πήρε άλλες τέσσερις. Ναι αλλά μ τα προβλήματά σου λύθηκαν εσύ θα πας τώρα στον παράδεισο της έλεγα χαριτολογώντας αφού του καθάρισες τις τσιπούρες.
Ένας άλλος πάτερ του είπα ότι αν θέλετε ψάρι η ουρά είναι προς τα εκεί. Κάποιος πελάτης αστειεύτηκε και του είπε το κλασσικό: αν είσαι και παπάς με την αράδα σου θα πας. Ήθελα να του πω ότι από εκεί είναι η αράδα του λοιπόν αλλά κρατήθηκα. Του το ξαναείπα του πάτερ για την ουρά και μου είπε εντάξει ξέρω , εγώ με τον λ εδώ καθόμουν και μου έκλεισε και το μάτι. Εκνευρίστηκα όσο δεν πάει. Ακόμα μου είπε ότι εντάξει άκουσε αυτό που του είπα και ότι εκείνος θα πράξει αναλόγως. Το θα πράξει αναλόγως ήταν να με γράψει κανονικά. Ήθελα να του πω τίποτα για τον θεό του ότι και εκείνος ότι και αν του λέμε κάνει του κεφαλιού του όπως αυτός που και καλά τον αντιπροσωπεύει αλλά δεν είχα καμία όρεξη για πιο φιλοσοφική συζήτηση. Πήγα για διάλλειμα και προέτρεψα την κοπέλα που θα με αντικατιστούσε να εξυπηρετήση προς την ουρά κανονικά και όχι τους πλάγιους πονηρούς παπάδες. Αυτά!

5 comments:

Lote Alcarin said...

Αν ήθελες πάντως αντί για πάτερς, μπορούσες να χρησιμοποιήσεις μια άλλη λέξη άσχετη για τίτλο, όπως και στα άλλα ποστ. Όπως.. πχ.. δεν ξέρω.. π@π@ρες? Τσαντίζομαι με ανθρώπου που λόγω επαγγέλματος ή κοινωνικού στάτους θεωρούν πως πρέπει να έχουν άλλη μεταχείρηση. Εγώ είμαι και freak με τις ουρές, μην χάσει κανείς την σειρά του, που μάλλον θα τρώγανε μαζί με τις τσιπούρες, apocalypse look. Τελος πάντων... Καλημέρες Μαξιμε!

χ@χΛιΔάΚι said...

Ξερεις πήρε 4 πρωτα ο παπάς, μετά σου λεει κατσε να τις πολλαπλασιάσω ,όπως έκανε ο Κύριος.
Εγώ θα τον αγνοούσα....μου έχει τύχει και μένα σε πλοιο να εξυπηρετούν πρώτα τον παπά και να μείνω χωρίς καμπίνα....
Καλά πες στον παράδεισο έχει προτεραιτότητα, γιατί πρεπει να έχει και σε αυτήν την ζωή;
Αι σιχτίρ!

maxim glendower said...

lote alcarin:μόνο σε άτομο με ειδικές ανάγκες θα έκανα εξαίρεση , αν τώρα κάποιος βιάζεται να περιμένει στην ουρά και αν οι υπόλοιποι θέλουν να του παραχωρήσουν ας το κάνουν δεν μπορώ εγώ να κάνω τον διαιτητή της ουράς.
χ@χλιδάκι:καλώς όρισες στο Μέγαρο Μαξίμου. Ωραίο νικ. Εμ έτσι είναι λες και έχει το θεό μπάρμπα!

tzotza said...

πω πω!!ποσο με νευριαζει αυτο!!!
μολις δουνε τον πατηρ της γειτονειας μας στο φουρνο λες και ηρθε το second coming ενα πραγμα!!
νομιζω πως πιστευουνε πως εχει 'μεσον' (connections) για την afterlife (o,τι και να ειναι αυτο!!!)
φακελακια παιρουνε βρε οι παπαδες???
καλημερα!!!!


υγ ακομη γελαω με το σχολιο του χ@χλιδακι!!! touche!!!
:))))

maxim glendower said...

Ήθελα να ήξερε πως θα ένιωθαν αν τους εξυπηρετούσε κάποιος άθεος και δεν έδινε καμία σημασία.