Friday, October 26, 2007

Σημείωση5

Αγαπητοί βρυκόλακες και λυκάνθρωπε
η μέρα ήταν όμορφη. Το πρωί στην δουλειά έγινε κάτι περίεργο λίγο. Είχαμε πρόβλημα με πελάτη. Τypical. Αλλά ευτυχώς δικαιώθηκα. Όταν το έμαθα το σκεφτόμουν συνέχεια. Είναι καλό να δημιουργήσεις κλίμα εμπιστοσύνης και απέναντι στους προϊσταμένους και απέναντι στους πελάτες. Μετά υπέγραψα και τα χαρτιά για την άδειά μου. Εκεί ανέβηκε πιο πολύ η ψυχολογία. Το ότι πέφτει τέλος του μήνα και χάνω την απογραφή είναι ακόμα ένας λόγος να χαίρομαι που πέρνω άδεια την επόμενη εβδομάδα. Θα ήθελα να συνδιαστεί και με κάτι ακόμα η άδειά μου αλλά είναι δύσκολο να τα έχουμε όλα.
Η σημερινή μέρα θα μπορούσε να συνεχίσει με ακόμα καλύτερα γεγονότα. Δυστυχώς δεν θα συμβεί. Άλλα μην είμαι και αχάριστος. Έχω ακόμα μία τρελή σκέψη στο μυαλό μου για την Κυριακή. Έτσι κάνω πάντα. Δεν εννοώ τρελές σκέψεις. Απλά στόχους μικρούς για κάθε μέρα. Κάτι όμορφο να περιμένω. Τα απρόσμενα όμορφα φυσικά είναι τα καλύτερα. Πολλά απρόσμενα ευχάριστα γεγονότα σε όλους.

Καλό σαββατοκύριακο!
Σημείωση tzotza:επειδή σου αρέσουν νομίζω κάθε φορά γιαυτό έβαλα το όνομα σου στην πρώτη!
Σημείωση2: ο χαιρετισμός (Αγαπητοί βρυκόλακες και λυκάνθρωπε) έχει να κάνει με το γεγονός ότι σήμερα είναι η πανσέληνος
Σημείωση3: το γεγονός που δεν θα συμβεί- αν και είναι ακόμα νωρίς και δεν πρέπει να το ξεγράφω - είναι ότι ο maxim λυκάνθρωπος δεν θα δαγκώσει πάλι
Σημείωση4: εντάξει ένα ποστ που λέει ότι κάποιος λυκάνθρωπος δεν θα δαγκώσει θα έπρεπε να ανήκει στην κατηγορία "Μεγάλη Φαντασία έχεις" αλλά επειδή είναι μεταφορικό θα μπει κανονικά στην κατηγορία "Ημερολόγιο".
Σημείωση5: δεν ήταν κανείς στο msn για να γίνει νονός του ποστ και έτσι δεν έβαλα
Σημείωση6: Χοντρέ αν διαβάσεις να σου πω ότι έστειλα email στην Μ μου απάντησε σχεδόν αμέσως!

9 comments:

tzotza said...

Λοιον Μαξ μου, να ξερεις πως φωναξα ολα μου τα παιδια (τρια ειναι,ηλικιες 15,10 και 4)να δουνε το ονομα μου στην σημειωση!!! Mε θεωρουσανε οχι και τοσο πολυ ισοροποιμενη(μαλλον ανυσοροπη ειναι η λεξη που θελω να πω αλλα δεν ειμαι σηγουρη πως υπαρχει η ειναι δικη μου invention!!!) απο πριν αλλα τωρα να δεις!!! δεν πειραζει ομως!!! τωρα εχω το five minutes of fame που ολοι λενε αναζητουνε στην ζωη!!! Σευχαριστω παρα πολυ και υποκλινομαι!!!:)))

Εγω λεω να περιμενουμε λιγο ακομη για τον Λυκανθρωπο Μαξ..the night is still young και μπορει να βγει καμια κατσαρη τριχουλα ακομη καπου!!!
:))))

maxim glendower said...

tzotza:Υπάρχει η λέξη!Τι να τα κάνεις εσύ και ο κάθε μπλόγκερ τα πέντε λεπτά δημοσιότητας όταν έχουμε δικό μας μέσω μαζικής ενημέρωσης!
@ όλους: ο πυθαγόρας ζητάει να τονίσω ότι δεν τα έχει μαζί μου (όπως φυσικά ήξερα και εγώ). Όσον αφορά στο σχόλιο για τους παπάδες είχε φυσικά αστεία προδιάθεση, δεν το απέδωσε όπως θα ήθελε, είναι δύσκολο μέσα από έναν διάλογο σε τσατ να γράψει ολόκληρο κείμενο.
Το λάθος είναι δικό μου που το μετέφερα ακριβώς

tzotza said...

Πω πω μαξ..δεν το ειχα σκεφτει ποτε ετσι!!!
Εχεις δικιο!!!

Και πολυ χαιρομαι που ΥΠΑΡΧΕΙ αυτη η λεξη γιατι κατι αλλες που εχω βγαλει ειναι απαπαπαπαπα!!!(μα ποσο καλο στα ελληνικα μου εχει κανει το blogging!!!)

υγ ειχα καταλαβει πως η σχεση σου με τον πυθαγορα ητανε απλα πλατωνικη(δεν ξερω για τους αλλους βεβαια..)

μια χαρα εκανες την δημισιογραφικη σου δουλεια..θα σε προτεινω για Pulitzer Award για το εργο σου..
:)

maxim glendower said...

Αχ βρε τζοτζα εννοείται ότι η σχέση μας είναι πλατωνική με τον Πυθαγόρα. Όταν λέω ότι δεν τα έχει μαζί μου, εννοώ ότι δεν είναι θυμωμένος μαζί μου.
Ευχαριστώ πολύ που θα με προτείνεις για Pulitzer!

tzotza said...

ειδες???
τετοια λεω συνεχεια!!!!
(αν πω πως το ειπα επιτηδες θα με σωσω ή μπαααααα?????)
:))))

Roll_ThE_DiCe said...

hi!
ειδα το Post σου για την ταινια "Blog". Την εχω ανεβασει αν θελεις μπορεις να την δεις!

Lote Alcarin said...

Ουφ....στενοχωριέμαι.. ξαναχαίρομαι για πυθαγόρα, και πες του να είναι καλά, και ξαναλέω πως οκ, απλά το εξέλαβα κάπως στενάχωρο.. αφού είναι οκ, χάρμα... Ανυπομονώ να μάθω αν δάγκωσες τελικά ή όχι:P Καλήμερααα!

maxim glendower said...

tzotza:αν πεις ότι το είπες επίτηδες νομίζω ότι είναι ακόμα χειρότερο, αλλά δεν πειράζει. Ίσως σε μπερδεύουν κάποιες φράσεις στα ελληνικά.
roll_the_dice:Καλώς όρισες στο Μέγαρο Μαξίμου. Που το ξέθαψες αυτό το ποστ; Χαίρομαι γιατί τελικά εκείνη την φορά δεν την είχα δει την ταινία. Ευχαριστώ
lote alcarin:δεν δάγκωσα ,κλαψ

tzotza said...

Δεν το ειπα επιτηδες..λαθος καταλαβα!!(αυτο ελειπε βρε μαξ!!)

Πολλα με μπερδευουνε..οχι μονο τα ελληνικα..

φιλια
:)