Wednesday, May 23, 2007

Θεία δίκη


Κατά την γνώμη μου η Τετάρτη είναι η πιο αδικημένη μέρα της εβδομάδας. Κάθε μία από τις άλλες μέρες έχουν και την τιμητική τους, αλλά όχι η Τετάρτη. Ας αρχίσουμε από την Δευτέρα. Η Δευτέρα λοιπόν εκτός από την καθαρά Δευτέρα υπάρχει και η Δευτέρα του Πάσχα και η γνωστή σε όλους φράση τσαγκαροδευτέρα.
Η Τρίτη εντάξει δεν είναι γνωστή για κάποιον σπουδαίο λόγω αφού θεωρείται γρουσούζικη μέρα μόνο όταν συνοδεύεται από το νούμερο δεκατρία αλλά καλύτερα κακή δημοσιότητα παρά καθόλου δημοσιότητα.
Η Πέμπτη εκτός της Τσικνοπέμπτης που ακούγεται πάρα πολυ είναι και γνωστή για τον γλωσσοδέτη Πέμπτη έκοψα τον πεύκο Πέμπτη πέφτει ο πεύκος κάτω που μπορεί βέβαια να είναι δύσκολο να το πεις αλλά υπάρχει.
Η μεγάλη Παρασκευή είναι η μέρα που ακόμα και τα σαρκοφάγα ζώα νηστεύουν μάλλον. Επίσης η εφημερίδα Παρασκευή και 13 που είπαμε καλύτερα κακή δημμοσιότητα παρά καθόλου δημοσιότητα. Τέλος υπάρχει και η περιοχή αγία Παρασκευή.
Το Σάββατο όλοι βγαίνουν το Σάββατο, όλοι το περιμένουν για να ξεκουραστούν. Επίσης υπάρχουν τα ψυχοσάββατα όσο νάναι ακούγεται πολύ.
Η Κυριακή κάθε εφημερίδα έχει την κυριακάτική της. Η Κυριακή του λαζάρου και όλες του κόσμου οι κυριακές λάμπουν στο προσωπό σου. Κυριακή γιορτή και σχόλι κλπ.
Ακόμα και στα τραγούδια η Τετάρτη δεν νομίζω να ακούγεται πουθενά αλλά όλες οι υπόλοιπες μέρες όλο και κάπου ακούγονται. Και κάποιος αποφάσισε να δώσει στην Τετάρτη την μεγαλύτερη δόξα ,την τιμή που της έλειπε όλα αυτά τα χρόνια. Ο τελικός το champions league γίνεται Τετάρτη.
ΥΓ. Από γνωστό τραγούδι υπάρχει η ερώτηση:πως να ημερέψει ο νους με ένα σεντόνι;
Η δική μου απάντηση αν το σεντόνι είναι του champions league.

8 comments:

Lote Alcarin said...

Θεός. Για κάποιο λόγο τελευταία είμαι πολύ κουρασμένη και για να γράψω, και για να διαβάσω. Αλλά το ποστ αυτό σου, το ευχαριστήθηκα. Με το που ξεκίνησα να γράφω 2-0. Κι εγω ήμουν μάλλον με Λίβερπουλ. Σε ένα Νεοηρακλειώτικο σπίτι μάλλον για άλλη μια φορά θα θεωρηθώ γκαντέμω... Αλλά με καλή έννοια, αφού νομίζω πως εκείνοι υποστηρίζουν Μίλαν. Anyway, το θεμα μου ήταν πως ξεκουράστηκα πολύ με το ποστ, και το διασκέδασα, και έχω φάει τα λυσιακά μου να βρω κάτι με Τετάρτη και δεν βρίσκω...

tzotza said...

hmmmm..
στο τραγουδι τον cure 'friday i'm in love' αναφερει την τεταρτη mixim μου..not once,not twice but FOUR times!!!!

'tuesday's great and wednesday too..'
'tuesday wednesday break my heart'
'tuesday wednesday heartattack'
'tuesday wednesday stay in bed'

η κλασσικη παιδεια πως φαινεται ε??? :))) (i like wednesdays by the way..it's the middle of the week!!)

tzotza said...
This comment has been removed by the author.
tzotza said...

εγω εκανα delete the last comment by the way..απο την χαρα μου πατησα δυο φορες το enter button..my fingers move faster than my brain does..το εχω ξανα πει αυτο νομιζω.. :)

maxim glendower said...

lote alcarin:είχα περάσει μήνυμα στο υποσυνειδητό σου σαν τις διαφημίσεις το μήνυμα ήταν το σώμα το νίωθεις ανάλαφρο, δεν νιώθεις κούραση,μία ευεξίά ξαφνική διαπερνά το κορμί σου. επίσης αν θέλεις μπορείς του χρόνου να υποστηρίζεις το ολυμπιακό, παναθηναικό, αρη, πανιωνιο, παοκ, οφη, ατρόμητο, εργοτελη, λαρισα, ξανθη, καλαμαρια, ηρακλη, λειβαδια, τριπολη και την τρίτη ομαδα που θα ανέβει από την β' εθνική.
:)))))
tzotza:η αλήθεια είναι οτι η τετάρτη ακούγεται σε κάποια τραγούδια ίσως παραπάνω και από άλλες μέρες.
σε όλους:καλή μέρα.

mafalda said...

..Τετάρτη πως βαριέμαι..

το μόνο που μου ΄ρχεται τώρα αλλά θα βρω και άλλα, που θα μου πάει!!!

ΑΕΚτζής ε???

Lote Alcarin said...

Μήπως να γίνω ΑΕΚ?

maxim glendower said...

mafalda:αν και σε αυτό ακούγονται όλες οι μέρες.ναι αεκ
lote alcarin:οχι,μπορείς να υποστηρίζεις όποια ομάδα θέλεις δεν είμαι προληπτικός.(έφτυσα δύο φορές στον κόρφο μου όταν το έγραφα) :))))))
Δεν είσαι γκαντέμο και μην το ξανακούσω ή το δω γραμμένο