Tuesday, May 22, 2007

Το παιδί και το δελφίνι

Η τινκ μου έδωσε ιδέα για ποστ. Ένα περιστατικό που είχε γίνει στην δουλειά. Κάποιος δεν θύμαμαι τι ψάρι αγόρασε θυμάμαι όμως ότι ήθελε καθάρισμα. Πίσω από τον πάγκο εγώ εκείνος να κοιτάει το άπειρο. Σε κάποια στιγμή , εκεί που κοίταγε το άπειρο πέρασε μία κοπέλα. Την είδε πλάτη. Ήταν ξανθιά και φόραγε φούστα. Πήγε αμέσως το μάτι του πάνω της. Τον είδα που την κοίταξε. Ξαφνικά γύρισε η κοπέλα και δεν ήταν αυτό που φανταζόταν ο κύριος. Όταν του έδωσα την σακούλα με τα καθαρισμένα ψάρια μου είπε: ¨Για τσιπούρα φαινόταν αλλά τελικά ήταν σαρδέλα¨.

3 comments:

tink said...

χε,

εδώ θα κολλούσε και το "ζαργάνα μου" αν τελικά δεν ήταν σαρδέλα.
Ωραίο ποστ. Καθαρό και ψαρένιο. αι λαικ ιτ!

tzotza said...

πππσσσσσσ!!!!πολυ σοφος maxim μου!!! εδω δεν κολλαει και το expression 'πηγε για μαλλι και βγηκε κουρεμενος??' (ετσι δεν παει??τα μπερδευω ΠΑΝΤΑ αυτα!!! εχω παρει πολυ τα πανω μου στα ελληνικα(φορ γιου οβ κορσ!!) και στο τελος θα με μαζευεται!!!!)
καληνυχτα dear!!!

maxim glendower said...

tink:νασαι καλά εσύ με τις ιδεές σου
tzotza:κολλάει η φράση ναι.Μου θύμισες την ντάλια στο πάρα 5 ,δεν ξέρω αν το παρακολουθείς, προσπαθούσε να πει το πήγαινε να δεις αν έρχομαι.Να γράφεις και στα αγγλικά. Καλημέρα