Friday, May 18, 2007

Ηθικό δίδαγμα πυθαγόρα

Αυτό που ήθελα να δείξω ήταν ότι με αυτό τον τρόπο θέλησε να δείξει ότι έχει διαβάσει και έχει ασχοληθεί με το μάθημα. Με απώτερο σκόπο να δείξω ότι ο κάθε μπλόγκερ μπορεί να ξέρει ότι κάποιος τον έχει διαβάσει από τα σχόλια που γίνονται. Η επισκεψιμότητα δείχνει απλώς ότι κάποιος άνοιξε την σελίδα. Ακόμα και ο χρόνος παραμονής στην σελίδα μπορεί να είναι μεγάλος χωρίς να έχει διαβαστεί ούτε καν ο τίτλος.
Ο στόχος δεν ήταν να φτάσω τα 9 σχόλια ,το ξέρει ο πυθαγόρας αλλά το σχόλιο της τινκ την οποία ευχαριστώ (και όλους όσους έχουν κάνει σχόλια) μου θύμισε μία διαφήμιση. Γνωστή τηλεπαρουσιάστρια είναι στην γραμμή εκκίνησης για την κούρσα των 100 μέτρων. Όταν ο αφέτης κάνει το σήμα για να ξεκινήσουν το τρέξιμο εκείνη απλά ανασηκώνεται και λέει :σιγά μην τρέξω,εγώ έχω το κοινό μου. Δεν θέλω να παρεξηγηθώ εννοώ ότι ο πυθαγόρας το έκανε για να κάνω εγώ το 9ο σχόλιο αλλά τελικά πρόλαβε η τινκ.
ΥΓ.Το είχα γράψει πριν φθάσουν τα σχόλια φθάσουν αυτό τον αριθμό.

ΥΓ2.Την ψύχωση με το 6ο ,7ο,8ο,9ο την έχουν οι φίλαθλοι του οσφπ και όχι εγώ ευτυχώς.

1 comment:

tink said...

το θέμα μου εμένα είναι το εξής:
έχει σημασία τελικώς, αν και πόσοι σε έχουν διαβάσει ή έχει περισσότερη σημασία αν εσύ έχεις πει αυτά που θες να πεις; τινκοαπορία είναι αυτή, δεν είναι απαραίτητο να την λύσεις:p