Wednesday, May 02, 2007

Ανακαλύψεις

Ξέρετε τον ήχο που κάνουν συνήθως τα ηχεία του υπολογιστή,του ραδιόφωνου του cd player βρε αδερφέ όταν πρόκειται να χτύπησει το κινητό; Δεν μπορώ να τον αναπαράγω αυτή την στιγμή αλλά πιστεύω όλοι (και οι τέσσερις) ξέρουν τον ήχο που εννοώ. Μετά την δική μου ανακάλυψη θεωρείται ξεπερασμένος πλέον.
Δίπλα από το κρεβάτι μου έχω όπως ο περισσότερος κόσμος νομίζω την πιο μισητή ηλεκτρική συσκευή στον κόσμο μετά την ηλεκτρική καρέκλα. Το ξυπνητήρι, στην περιπτωσή μου ένα βατραχάκι που κοάζει κάθε φορά. Το δικό μου δεν χτυπάει ποτέ γιατί χρησιμοποιώ το κινητό το οποίο δεν το έχω δίπλα μου για να χρειαστεί να σηκωθώ κιόλας για να ξυπνήσω στα σίγουρα. Τα μεσημέρια πολλές φορές το αφήνω δίπλα μου αλλά στο αθόρυβο. Μία μέρα λοιπόν εκεί που απολάμβανα τον μεσημεριανό ύπνο ακούω το βατραχάκι να κοάζει. Πότε το έβαλα εγώ να χτυπήσει σκέφτηκα; Αλλά το ξυπνητήρι σαν σατανική συσκεύη βρήκε άλλο τρόπο να με βασανίσει. Έχει τα συμπτώματα των ηχείων όταν χτυπάει κινητό δίπλα τους συν ότι πάει και μία ώρα μπροστά κάθε φορά που συμβαίνει αυτό.
Κάποιος ειδικός με τα ηλεκτρομαγνήτικα κύματα παρακαλώ να μου δώσει λύση και μάλιστα όχι του τύπου βγάλε τις μπαταρίες απο το ξυπνητήρι ή μην αφήνεις το κινητό δίπλα του.

5 comments:

tink said...

μην βγάλεις τις μπαταρίες, ούτε να αλλάξεις θέση στο κινητό σου. Απλά πέτα το απο το παράθυρο με πολύ δύναμη, ώστε να γίνει δεκαπέντε χιλιάδες κομμάτια πάνω στην άσφαλτο. Με αυτόν τον τρόπο, και θα απαλλαγείς απο αυτό, και θα ξεσπάσεις κιόλας. Αμέ.

mafalda said...

Ζούμε στο matrix αγαπητέ. Νόμιζα το είχες καταλάβει. Γιατί προσπαθείς να εξηγήσεις τα ανεξήγητα?
Και αφού σου αρέσει να παιδεύεσαι πάρε και αυτό αν θες να εξηγήσεις..
Πριν 2-3 χρόνια ήμουν σπίτι μου και σήκωσα το σταθερό μου τηλέφωνο να πάρω τηλέφωνο μια φίλη μου για ευχές στο σταθερό της. Είχα το κιν στο δωμάτιο που ήμουν περίπου δέκα μέτρα μακριά μου. Προς το τέλος της συνομιλίας μας μου έρχεται sms στο κινητό, με ειδοποίηση ότι είχα μήνυμα στο τηλεφωνητή, πράγμα που με παραξένεψε γιατί δεν χτύπησε το τηλέφωνο αλλά και σήμα είχα, και σίγουρα δεν είχε προηγηθεί sms κλήσης. Κλείνω το τηλέφωνο και πιάνω το κινητό να ακούσω τον τηλεφωνητή και ακούω όλα όσα είπα στη φίλη μου στο σταθερό. Δεν άκουγα εκείνη. Το κινητό μου ηχογράφησε εμένα στο δωμάτιο και έστειλε την ηχογράφηση στον τηλεφωνητή μου. Πες μου τώρα εσύ τι έγινε, που σε πειράζει το κακόμοιρο το βατραχάκι..!!

maxim glendower said...

tink:το ήξερα ότι μπορώ να βασιστώ πάνω σου. το κινητό το χρησιμοποιώ πιο πολύ για ρολόι παρά για τηλέφωνο.
mafalda:η χειρότερη ταινία το matrix. Δεν την έχω δει ποτέ και δεν πρόκειται να την δω ποτέ, άσχετο. Δεν ξέρω τι έγινε στην περιπτωσή σου αλλά ξέρω έναν άνθρωπο που μπορεί να σε βοηθήσει κώστα τον λένε και κάνει εκπομπή στο alter.

Lote Alcarin said...

Χιχι.. Λύση για το πρόβλημα σου δεν έχω. Απλά ήθελα να πεταχτώ (κλασσικά και αγαπημένα) και να σου πω να δεις το matrix, είναι πολύ καλύτερο από όσο νομίζεις. Το 1 όμως, όχι το 2. Θέλω και άποψη αν είδατε τελικά Borat που έδωσα στον Δ. Μπορείς να δοκιμάσεις παρ'ολ'αυτά να μετακινήσεις λίγο κινητό ή βατράχι. Λίγο όχι πολύ μακριά. Σε κάποιες γωνίες δεν πιάνεται αυτό το ηχάκι. Και τελική λύση... Πάρε και δεύτερο ξυπνητήρι για σιγουριά, και άσε το κινητό που έχει και κύμματα που μπορούν να προκαλέσουν καταιγίδα στο μυαλουδάκι μας. Ασφαλές και εγγυημένο.

maxim glendower said...

οχι δεν είδαμε το borat. i let you know.