Wednesday, May 09, 2007

Η τελευταία μου Συνέντευξη

Η απόλυτη ευτυχία για σενα είναι;
Να μπορείς να περνάς καλά ακόμα και όταν είσαι μόνος

Τι σε κάνει να σηκώνεσαι το πρωί;
Η δουλειά μου. Όταν είμαι σε άδεια σηκώνομαι επειδή δεν μπορώ να κοιμηθώ άλλο. Επίσης πιστεύω στο ότι σήμερα είναι μία νέα μέρα και θα είναι καλύτερη από την προηγούμενη. Πιστεύω ότι το πρωινό ξύπνημα είναι υγεία.

Η τελευταία φορά που ξεσπάσες σε γέλια;
Σε προπόνηση ποδοσφαίρου ,τι ακριβώς λέγαμε θα σας γελάσω

Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου είναι;
Το χιουμορ

Το βασικό ελάττωμά σου;
Ειρωνεύομαι συνεχεια

Σε ποια λάθη δείχνεις τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα ειλικρινή ,τόσο μπορούσα τόσο έκανα

Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσαι περισσότερο;
Δεν ξέρω κάποια. Ξέρω μία αλλά δεν είναι ιστορική,τον Αντώνη Καλυβάτση αλλα στα νιάτα μου. thanks

Ποιοι είναι οι ήρωές σου σήμερα;
Ήρωες; Ο μπατμαν,ο σπαιντερμαν,ο σουπερμαν

Το αγαπημένο σου ταξίδι;
Μου αρέσει να ταξιδεύω με το τρένο. Ακόμα και το κηφησιά πειραιάς μου φαίνεται το πιο συναρπαστικό ταξίδι. Δυστυχώς δεν έχω κάνει μεγάλο ταξίδι με τρένο,μόνο μέχρι την χαλκίδα.

Οι αγαπημένοι σου συγγραφείς;
Νίκος Δήμου,Χρόνης Μίσσιος, Woody Allen

Ποια αρετή προτιμάς σε έναν άντρα;
Ειλικρινεία

... και σε μια γυναίκα;
Ειλικρινεία

Ο αγαπημένος σου συνθέτης;
Λοΐζος

Το τραγούδι που σφυρίζεις κάνοντας ντους;
Το μπανάκι μανάκι.

Το βιβλίο που σε σημάδεψε;
Με σημάδεψαν πολλά κανένα δεν με πέτυχε. Δεν υπάρχει.

Η ταινία που σε σημάδεψε;
Πολύ μου άρεσε το Forrest Gump. Δεν υπάρχει κάποια ταινία που να με σημάδεψε. Ισως το Fight Club.

Ο αγαπημένος σου ζωγράφος;
Δεν έχω αγαπημένο ζωγράφο. Μου αρέσουν πολύ όμως τα γκράφιτι του b.

Το αγαπημένο σου χρώμα;
Ένα μη χρώμα το μαύρο

Ποια θεωρείς ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σου;
Τόση ώρα σκέφτομαι δεν βρίσκω τίποτα. Που πέρασα στο πανεπιστήμιο;δεν προσπάθησα τόσο . Που πήρα το Lower δεν προσπάθησα τόσο. Βρήκα γρήγορα δουλειά αλλά σιγά την δουλειά. Μήπως τελικά είμαι loser και δεν το ξέρω;

Το αγαπημένο σου ποτό;
Μου αρέσει η μπύρα,το ρούμι και η βότκα. Αλλά το αγαπημένο μου ποτό είναι η βότκα πορτοκάλι

Για ποιο πράγμα μετανιώνεις περισσότερο;
Για όσα δεν τόλμησα να κάνω

Τι απεχθάνεσαι περισσότερο απ' όλα;
Το ψέμα

Όταν δεν γράφεις, ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία;
Δεν είναι ότι γράφω συνέχεια. Το πιο πολύ χρόνο τον περνάω στο pc.Η αγαπημένη μου ασχολία είναι ο αθλητισμός.

Ο μεγαλύτερος φόβος σου;
Να πέσει ο ουρανός στο κεφάλι μου. Ότι κανείς δεν με σκέφτεσαι και δεν με θυμάται

Σε ποια περίπτωση επιλέγεις να πεις ψέματα;
Όταν είμαι στην δουλειά μου. Πωλητής είμαι δεν φταίω.

Ποιο είναι το μότο σου;
Το μοτοκρός μου

Πώς θα επιθυμούσες να πεθάνεις;
Από βαθιά γεράματα

Εάν συνέβαινε να συναντήσεις τον Θεό, τι θα ήθελες να σου πει;
Βρε βρε δεν σε άντεχαν κάτω και σε έστειλαν εδω;

Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσαι αυτόν τον καιρό;
Βασικά είμαι πάντα κουρασμένος και νυστάζω

Ευχαριστώ την synas για την πρόσκληση. Ήθελα να κάνω ένα ποστ -πριν την προσκληση της synas- που και καλά κάποιος δημοσιογράφος θα μου έστελνε μαιλ για να μου πάρει συνέντευξη. Ή θα ήθελε να γράφω για το περιοδικό του. Στο ποστ θα φαινόταν ο υποτιθέμενος διάλογος μεταξύ μας. Στο τέλος θα έκλεινα με την ατάκα του αρκά στον ισοβίτη.
Αν δεν πουλήσεις λίγη μούρη εδώ μέσα, σε έχουνε χεσμένο.
ΥΓ. Όταν είχα βάλει το πρώτο και το μοναδικό μου γκολ μέχρι τώρα στην ομάδα που παίζω ποδόσφαιρο, ένας συμπαίκτης με είχε ρωτήσει: ¨το πρώτο σου¨ και εγώ του είχα απαντήσει ¨το τελευταίο μου¨. Με αυτό δεν εννοούσα ότι δεν θα βάλω άλλο γκολ ,αλλά οπώς λέμε ο τελευταίος του δίσκος και εννοούμε τον πιο πρόσφατο.

8 comments:

Lote Alcarin said...

Ήθελα να σε προλάβω να σε ρωτήσω εγώ πρώτη, αλλά μας μάζωξε και τους 2 η synas. καλά τα είπες.:P Άντε και εις ανώτερα.. (Θέλουμε και συνεντεύξεις ρεμάλια πράγματα). Η θεωρία περί τελευταίου μου άρεσε. Καλημέρα!

tzotza said...

ωραια ειναι οταν οι απαντησεις ειναι unique και well thought of..as well as funny but at the same time honest..
μια χαρα σε βρισκω maxim..especially the last part!!

3 parties a day said...

Αυτές οι συνεντεύξεις είναι τελικά το πιο πετυχημένο μπλογκοπαιχνίδι!

(Μα καλά, ένα γκολ έχεις βάλει όλο κι όλο και σε κρατάνε ακόμα στην ομάδα; Ελπίζω τουλάχιστον να μην ήταν...αυτογκόλ!)

maxim glendower said...

lote alcarin:καλημέρα. Ευχαριστώ, στα είπα και στο μπλογκ σου.
tzotza:το last part το εβαλα "τελευταία στιγμή".
3pad:Αμυντικός παίζω ο φουκαράς. ρώτα κάποιον γνωστό σου πόσα γκολ έχει βάλει ο μιχάλης καψής,στο λέω γιατί είναι η αθλητική προσωπικότητα με την οποία ταυτίζομαι.

Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Εγώ είχα σχηματίσει την εντύπωση, πως είσαι σεκιουριτάς!! Και το μπανάκι μανάκι, πού διάολο το θυμήθηκες;;

tink said...

χε,

αγαπητό μου μέγαρο, το βασικό σου ελλάτωμα είναι το βασικό μου προσόν!! όλε όλε όλε λέμε.

maxim glendower said...

απ'ότι βλέπω έχουμε ολομέλεια οπότε μπορούμε να ανακοινώσουμε τις θέσεις του κόμματος.
synas:το άκουγα όταν ήμουν πολύ μικρός , και το άκουσα κάπου πρόσφατα σε μία συναυλία του μαχαιρίτσα.
tink:και εμένα μου αρέσει να ειρωνεύομαι

Pythagoras said...

Πάντως αν ισχύει αυτό για το πρωινό ξύπνημα είμαι πολύ πιο άρρωστος απ ότι νόμιζα :)