Wednesday, November 07, 2007

Αφόδευση*

Τα πράγματα στην δουλειά αν εξαιρέσεις το αρχικό σοκ είναι μια χαρά. Δεν ξέρω αν φταίει η δική μου συμπεριφορά, παίρνω τα πράγματα λιγότερο "σοβαρά", αλλά οι πελάτες μου φέρονται πολύ καλύτερα από ότι πριν. Με εκτίμησαν και εκείνοι όσο καιρό έλειπα; ποιος ξέρει; Σίγουρα κάποιοι συνάδελφοι νιώθουν "ανακούφιση" που γύριζα. Ο κυριος δ μου είπε ότι επιτέλους μπήκε μια τάξη και η κοπέλα του ανθοπωλείου είπε ότι μόνο εγώ το προσέχω το τμήμα. Τέλος πάντων κοκκινίζω λίγο όταν ακούω καλά λόγια (και στην δουλειά και εδώ και παντού).
Τρία αστεία περιστατικά στην δουλειά:
το πρώτο με πλησίασε ένας κύριος κρατόντας ένα διπλωμένο χαρτάκι. Το ξεδιπλώνει, μου το δείχνει και το διπλώνει πάλι. Έγραφε: ένα κιλό γαύρο. Χαμογέλασα του είπε τι έγραφε το χαρτί και του έδειξα ποιο ψάρι είναι για να μαθαίνει όσο γίνεται τέλος πάντων.
Το δεύτερο μία κυρία πήρε το φαγγρί Ομάν και σχολιάσε το γεγονός ότι δεν είναι ελληνικό λέγοντας: γιατί αν πηγαίναμε εκεί δεν θα το τρώγαμε; νηστικοί θα μέναμε;
Το τρίτο και πιο αστείο ένας κύριος πήρε ψάρι για σούπα. Το ζυγίζω και το συσκευάζω και τον ρώτησα: θα θέλατε κάτι άλλο; και μου απάντησε χαμογελόντας : καρότα και σέλινο!
Χαίρομαι που είναι στα κέφια τους , αυτό μας δίνει και εμάς δύναμη να συνεχίζουμε.
Ελπίζω όλα τα ποστ που θα αφορούν πελάτες να είναι σαν αυτό και όχι σαν αυτό ή αυτό
Σημείωση*:Κοινώς το χέσιμο! ο αρχικός τίτλος ήταν ανακούφιση αλλά μου ήρθε έτσι στην τρέλα ο νέος τίτλος γιατί και αυτο μία ανακούφιση είναι!
ΛΕΞΙΚΟ
Αφόδευση (η) ουσ. (Κ αφόδευσις, -εως) αποπάτηση
Αποπάτηση (η) ουσ. (Κ αποπάτησις, -εως) αποβολή των περιττωμάτων.
Χέσιμο (το) ουσ. αποπάτηση

6 comments:

tzotza said...

αχ μαξ!!!
να ηξερες ΠΟΣΟ με βοηθαει το λεξικο σου!!!
γλιτωσα απο το να ανοιγω το magenta!!!
i will be forever grateful blog friend μου!!!

οσο αφορα τους πελατες σου, αργησανε αλλα καταλαβανε what a catch you are!!! (το επιασες ε??? :)))

φιλια!!
:)

maxim glendower said...

Ναι το έπιασα! Σήμερα μια κοπέλα στην δουλειά μου είπε οτι με είχε παρεξηγήσει και ότι είμαι καλό παιδάκι τελικά. Ήρθε και νέος υπάλληλος στην δουλειά! Κάποιος για να διατάζω... ε εννοώ για να βοηθάει.

αν ακούς said...

ωραία η κυρία με το Ομανόψαρο! σωστή σκέψη!

maxim glendower said...

Ναι μου άρεσε και εμένα θα την λέω στους πελάτες!
Γενικά όποιος θέλει να αγοράσει αγοράζει. Είναι και μερικοί που ψάχνουν δικαιολογία για να μην αγοράσουν λες και τους βάζεις το μαχαίρι στο λαιμό. "α δεν είναι ελληνικό" ή "α δεν είναι πελαγίσιο" ή "α είναι πολύ ακριβό" η "ε δεν είναι και πολύ φρέσκο". Ε τι να κάνουμε και ελληνικό και πελαγίσιο και φθηνό και τελείως φρέσκο δεν γίνεται.

Moloch said...

Θα έπρεπε αγαπητέ.

maxim glendower said...

ΟΚ το είπα λίγο λάθος. Υπάρχει το σαβρίδι:είναι φθηνό, ελληνικό, φρέσκο και πελαγίσιο. Δεν έχει ζήτηση. Όταν λέω φθηνό εννοώ ψάρια που κανονικά είναι ακριβά πχ ο ξιφιάς έχει 25 ευρώ το κιλό.Αν το βάλεις 20 ευρώ είναι φθηνό για ξιφίας αλλά πάλι 20 ευρώ είναι πολλά. Συνήθως ο πελάτης θέλει να πάρει τα αντικειμενικά ακριβά ψάρια σε πολύ χαμηλές τιμές. Αυτό εννοώ όταν λέω ότι δεν γίνεται και ελληνικό και πελαγίσιο και φθηνό και φρέσκο