Sunday, November 18, 2007

Όχι δεν είμαι κυκλοθυμικός!

Βαριέμαι πολύ τελευταία. Φταίνε πολλά γιαυτό. Μου λείπουν πολλά πράγματα. Πρόσωπα και καταστάσεις. Φταίω και εγώ. Θυμώνω εύκολα τελευταία ή πιστεύω ότι όλοι είναι θυμωμένοι μαζί μου.
Το ποστ θα συνέχιζε με γκρίνια , μελαγχολία και συναφή. Αλλά μία βόλτα στο διαδίκτυο και η επίσκεψη μιας συγκεκριμένης σελίδας μου έδωσε έναν στόχο. Κάτι να περιμένω μέχρι την Πέμπτη στις 22 Νοεμβρίου.
Δεν χρειάζομαι δικαιολογίες αλλά μερικά πράγματα σε κάνουν να νιώθεις πολύ όμορφα και περιέργα μαζί. Ευχάριστα περιέργα.
Το ποστ ξεκίνησε μες την μιζέρια και θα τελειώσει με ένα πλατύ χαμόγελο και με γερή δόση αισιοδοξίας.

2 comments:

Lote Alcarin said...

Δε μου λες και εμένα να μου περάσουν κι εμένα οι μελαγχολίες μου? Δεν έχω πολλές τώρα αλλά όλη η βδομάδα με πήγε μαμιώντας.....

maxim glendower said...

την πεμπτη στο κύτταρο live οι locomondo.