Saturday, November 24, 2007

ΣΩΘΗΚΑ

χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα χασίς σώθηκα
Σημείωση: διάβασε πολύ γρήγορα για να καταλάβεις τι πραγματικά έγινε!


2 comments:

an205 said...

Η ΛΙΤΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΓΚΑ

Σα χριστιανός ορθόδοξος σ'αυτή την κοινωνία
εβάλθηκα βρε μάγκες μου να κάνω λιτανεία

Ψωνίζω τις τζουρίτσες μου κι ένα κομμάτι μαύρο
και ξεκινώ χαράματα να πάω στον Άγιο Παύλο.

Σαν μπαίνω μες την εκκλησιά στις θολωτές καμάρες
κι αρχινώ τις τσιμπουκιές σα νάτανε λαμπάδες

να' σου κι ένας αρχάγγελος,μου λέει, κάνε πίσω
έχω κι εγώ ρε μάγκα μου σειρά για να τραβήξω.

Ή ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΟΥ

Η προσευχή του μάγκα

Θέ μου μεγαλοδύναμε
που ’σαι ψηλά κει πάνω
Ρίξε λιγάκι τουμπεκί, Θεούλη μου
στον ναργιλέ επάνω.

Εκεί ψηλά στης εκκλησιές
στις στρογγυλές καμάρες
Αρχίσαμε τις ντουμανιές, Θεούλη μου
σαν να ’τανε λαμπάδες.

Μπρος στον Άγιο Σπυρίδωνα
με τ’ ασημενια γένια
Του σκάω μία ντουμανιά, Θεούλη μου
ξεράθηκε απ’ τα γέλια.

Όταν φουντώσει ο αργιλές
κι αρχίσει το ντουμάνι
φώναξε τους αρχάγγελους, Θεούλη μου
να πουν το νάνι-νάνι

maxim glendower said...

Ετοιμαζόμουν να το αλλάξω το ποστ αλλά δεν πρόλαβα. Ευχαριστώ για τις αφιερώσεις και για την απάντηση