Friday, November 23, 2007

Το δεύτερο δρώμενο

Μόλις γύρισα από το δεύτερο δρώμενο. Ήμουν αποφασισμένος να πάω και πήγα. Είχα αμφιβολίες αν θα κατάφερνα να γυρίσω έγκαιρα και σε κατάσταση που θα μου επιτρέψει να γράψω. Ωραία ήταν αλλά μου φάνηκε λίγο ρε γαμώτο. Έτσι είναι αν ξέρεις όλα τα τραγούδια ενός συγκροτήματος όσα και να πει πάλι λίγο σου φαίνεται. Ήθελα να κάνω και χιουμοράκι ότι και καλά δεν θα πουν το "πίνω μπάφους και παίζω pro" λόγω Ζωνιανών αλλά τελικά δεν το είπαν και έτσι δεν θα το κάνω το χιουμοράκι! Θα μπορούσαν στην σελίδα τους να βάλουν και για τις άλλες δύο εμφανίσεις. Τέλος πάντων ραντεβού στις 6/12 στο ίδιο μέρος με μεγαλύτερο πρόγραμμα ελπίζω. Πάω τώρα γιατί δουλεύω στις 9.
Σημείωση: καθώς γυρνούσα είδα το κατά 96% γεμάτο φεγγάρι. Πλησιάζει πανσέληνος και έχω μία έντονη επιθυμία να ξυριστώ και να κουρευτώ αλλά θα το καταπολεμήσω!

3 comments:

papyros said...

Maxim pali kala pou grafeis syxna (synepws exoume arketa post k emeis na diavasoume) kai pernane euxarista oi vradines wres sti douleia....
Υ.Γ File molis epese o sta8mos sta Zoniana(KR145)kai den kanw plaka!

tzotza said...

Mετα απο τοσες μερες απουσιας μου, λες να ειανι τυχαια που ειδα αυτο το ποστ σου πρωτα??? μπααααα....:)))

Μη υποκυψεις στον πειρασμο και ξυριστεις και κουρευτης!!!! ΠΟΤΕΕΕΕΕΕ!!!!! (εχω μια αδυναμια στις τριχες βλεπεις!!! :)))

φιλια sweet max!!!!
:)

maxim glendower said...

papyros:τίποτα πια δεν δουλεύει στα Ζωνιανά , όλοι είναι "ξενέρωτοι" από τότε που κόπηκε η κυκλοφορία.
tzotza:ελπίζω να είδες και τα υπόλοιπα!¨
:)))
Δεν υποκύπτω στον πειρασμό εκτός και αν μου το επιβάλλουν από την δουλειά