Sunday, November 11, 2007

Σε θέλω

To βίντεο κλιπ
Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μουσική: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Παπακωνσταντίνου

Είν' ο αέρας που τα βράδια μου σφυράει
Είν' η καρδιά μου που φρικτά σε αγαπάει
Είν' η ζωή μας που αφήσαμε και πάει
μια φλέβα έρωτα που σπάει και χτυπάει

Είναι το φως σου που μ' αγγίζει και ανθίζω
είναι που έμαθα στο τίποτα να ελπίζω
είναι που έπαψα την τύχη μου να βρίζω
μια τύχη άτυχη που πια δεν την γνωρίζω

Σε θέλω, σε θέλω
με ντύνω, με στολίζω
πάρε με, με χαρίζω

Σε θέλω, σε θέλω
σε 'σένα που ελπίζω
σε 'σένα με χαρίζω

Είναι τα μάτια σου που κλείνεις και τρομάζω
είναι που μέσα σου σαν χρώμα ξεθωριάζω
είναι που θέλω το κορμί σου και διστάζω
μη φύγει τ' όνειρο καθώς θα σ' αγκαλιάζω

Είν' η κορδέλα σου που φέρνει το άρωμά σου
αυτή που μάζευες τις νύχτες τα μαλλιά σου
νύχτες που σ' έπινα στα bar της αγκαλιάς σου
σήκω ξημέρωσε θ' αργήσεις στην δουλειά σου...

Σε θέλω, σε θέλω
με ντύνω, με στολίζω
πάρε με, με χαρίζω

Σε θέλω, σε θέλω
σε 'σένα που ελπίζω
σε 'σένα με χαρίζω

Σημείωση:οι στίχοι με πλάγια γράμματα απλά μου θύμισαν πολύ το προηγούμενο όνειρο και είπα να βάλω ολόκληρο το τραγούδι

3 comments:

tzotza said...

Λες να βοηθησει και αυτο να δεις το ονειρο παλι μαξ μου? μη ξεχνας..δυο συνεχομενες φορες πρεπει να το δεις..

Μαρεσει ο Βασιλης..υπαρχει κατι πολυ ιδιαιτερο στην ερμεινια του..

Φετος ειπε στο φεστιβαλ της ΚΚΝ, σε ενα απιστευτα και πρωτοφανες γεματο ΣΕΦ(τρομαξαμε να βροθμε θεσεις!!!), "ειναι πρωτη φορα που βγαινω στην σκηνη χωρις να εχω πιει και να τα βλεπω ολα διπλα!" :)))

φιλια μαξ!!
καλη εβδομαδα!!

ps τι παθαμε βρε την κυριακη!!!!
:((((

αν ακούς said...

ξυπνήσανε θύμησες με το όνειρο μου φαίνεται...

maxim glendower said...

tzotza:δεν το έκανα για να ξαναδώ το όνειρο. θα ήθελα πολύ να το ξαναδώ βέβαια και ας μην γίνει πραγματικότητα. Λέει κάτι τέτοια ώρες ώρες ο Βασίλης. Πρόταση για το σκ ,αν και είναι νωρίς ακόμα, να πας με τα παιδιά σου στον Ζυγό εμφανίζεται.
υγ δεν πάθαμε και τίποτα τρομερό, μην άγχεσαι γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος ,ελπίζω να γελάσουμε εμείς τελευταίοι!
αν ακούς: όχι ότι χρειάζονται βοήθεια οι συγκεκριμένες θύμησες αλλά βοηθήσε και το όνειρο.