Friday, November 09, 2007

Όνειρα γλυκά...

Ούτε που ξέρω πως βρεθήκαμε εκεί, και καλά όλοι οι άλλοι μέχρι ένα σημείο ήταν λογικό ,εσύ όμως πως; Σημασία για εμένα βέβαια δεν είχε αυτό. Το πιο σημαντικό ήταν ότι σε έβλεπα ξανά μετά από αρκετό καιρό. Καθόμασταν και δίπλα δίπλα. Λέγαμε διάφορα. Φοβόμουν να σου πω αυτό που σκεφτόμουν. Τελικά , δεν ξέρω τι με βοήθησε αλλά στο ψυθίρισα στο αυτί. Είμασταν αγκαλιά και στο είπα: σε θέλω ακόμα... Δεν φάνηκες να ξαφνιάζεσαι. Αν και μου το έχουν ξαναπεί ότι όσον αφορά σε αυτό δεν κρίβω εύκολα τα αισθήματά μου. Η απάντηση ήταν όμως δεν το δείχνεις ή δεν φαίνεται. Δεν περίμενα να ακούσω κάτι τέτοιο. Το σκεφτόμουν μετά όλο το βράδυ. Χάρηκα που σε είδα. Ήσουν καλά. Μετά εγώ γύρισα με τα πόδια. Επόμενο ήταν να φτάσω μετά από εσάς. Με περίμενες! Αντί για καληνύχτα δύο μικρές λέξεις:... και εγώ! Η πιο γλυκιά καληνύχτα που έχω ακούσει εδώ και καιρό.

4 comments:

αν ακούς said...

πες μου μόνο οτι δεν ήταν όνειρο...παρα την ετικέτα που έβαλες.

maxim glendower said...

... και πάει

tzotza said...

τωρα μου αγγιξες ευαισθητο σημειο μαξ μου..
το ξερεις πως λενε αν ονειρευτεις το ιδιο ονειρο δυο φορες σου βγαινει αληθινο?
τι λες?

φιλια

maxim glendower said...

λέω να το βάλω σε κασέτα να το δω και απόψε το όνειρο αν είναι να βγει αληθινό!