Tuesday, November 27, 2007

Όπα ρε σπόνσορα!

Έχω καιρό να γράψω για πελάτες. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο ότι δεν δίνω σημασία πια ή ότι δεν συμβαίνει και τίποτα το αξιοπερίεργο. Σήμερα όμως έγινε κάτι με το οποίο πραγματικά νευριάσα απίστευτα. Έχουμε προσφορά που να μην είχαμε. Δεν καθαρίζεται η τσιπούρα της προσφοράς όλα τα υπόλοιπα ψάρια καθαρίζονται. Ένας όταν τις πήρε λέει σε πόση ώρα να περάσω , λέω τώρα θα τις πάρετε γιατί δεν καθαρίζεται η προσφορά. Α εγώ είμαι πελάτης χρόνια, πάντα μου τις καθαρίζουνε, ξέρω τον διευθυντή, είμαι χρηματοδότης, από εμένα τρως! Καλά όλα τα άλλα αλλά όχι και χρηματοδότης που πήρες ψάρι προσφοράς και έδωσες 8,54 ευρώ(!), ψωνίζεις μόνο όταν έχει προσφορά και στην τελική τα λεφτά (σιγά τα λεφτά δλδ) δεν τρώγονται ενώ οι τσιπούρες που σου δίνω εγώ θα τις φας παλιομαλάκα. Έπρεπε να του πω όλα αυτά αλλά κρατήθηκα και ο διευθυντής βέβαια δεν είχε ιδέα ποιος ήταν αλλά λέει εντάξει μην γίνει θέμα.

4 comments:

χ@χΛιΔάΚι said...

Τελικά δεν μας είπες ποιος έβγαλε το φίδι από την τρύπα; Καθαρισε τις τσιπούρες εννοώ......

Τσ τσ τσ, ακόμα και για να να σου καθαρίσουν ένα ψάρι πρεπει να ξέρεις διευθυντή!!!

Καλή σου μέρα.....και υπομονή!

maxim glendower said...

Τις καθάρισα τι να κάνω. Όταν τις πήρε είπε ότι του αρέσει να καθαρίζει απλά του βουλώνει το νεροχύτης γιαυτό το αποφεύγει.

tzotza said...

καλα δεν μπορεις να φανταστεις ποσο μαρεσουνε αυτα τα posts σου!!!!
βλεπω το παιδι στο βασιλοπουλο στα ψαρια με αλλη ματια πια!!! (λες να εχει και αυτος blog???? :))))

φιλια!!!
:)

ps αρχιζω και παιρνω σβαρνα τα posts σου dear!!! :)

maxim glendower said...

Από εδώ και πέρα λογικά θα υπάρχουν αρκετά ποστ με πελάτες και δυστυχώς ανακάλυψα χτες το βράδυ τον λόγο.