Saturday, April 28, 2007

Τι κατάλαβες μωρή;

-Έχει πολύ δουλειά θα περιμένετε αρκετή ώρα. Θα φύγει και για λίγη ώρα η κοπέλα.
-Πόση ώρα δηλαδή;
-Ελάτε σε μισή ώρα και θα είναι έτοιμα.
Εκείνοι κατάλαβαν ελάτε όσο πιο γρήγορα γίνετε. Δέκα λεπτά δεν είμαι μισή ώρα. Ήρθαν να μας ελέγξουν να δούνε αν δουλεύουμε;
-Δεν είναι έτοιμα τα ψάρια σας. Μας σας είπαμε σε μισή ώρα ελάτε και θα είναι έτοιμα.
-Ε είπαμε να περιμένουμε αν έχετε δουλειά αλλά όχι για να κάτσετε. Όταν δουλεύεις σε μια ιδιωτική εταιρεία τα έχει αυτά, πρώτα τελειώνεις την δουλειά σου και μετά κάθεσαι. Πάω να κάνω παράπονα.
Και τι είπε τελικά στην διεύθυνση; Δεν μου τα καθαρίζουν τα ψάρια. Καμία σχέση με το γεγονός δηλαδή. Δεν δέχομαι κηρύγματα από κανέναν στην δουλειά μου. Δεν είμαι εγωιστής. Είμαι αλλά πιστεύω ότι είμαι αρκετά υπεύθυνος και ευσυνείδητος. Το διάλειμα είναι κεκτημένο. Δεν μπορεί να μας το στερήσει κανείς. Κανείς! Δεν είμαστε τεμπέληδες. Είμαστε κουρασμένοι επειδή ξυπνήσαμε στις τέσσερις και μισή για να κάνεις εσύ τα ψώνια σου. Νομίζεις ότι τελικά τα πήρες καθαρισμένα επειδή πήγες και έκανες παράπονα στην διεύθυνση; Αν έκανες υπομονή θα τα έπαιρνες. Και όταν ρώτησα τον άλλον ποιο νούμερο του είχαμε πει με κοίταγε σαν τον κανάκη στο αμαν που πήγε να πάρει προφυλακτικά. ¨εεε; νούμερο;¨ και μετά ρώταγε και την άλλη ¨μας είχανε πει νούμερο;όχι δεν νομίζω αλλά εντάξει αφού θα μας τα καθαρίσουν¨.

4 comments:

Lote Alcarin said...

Don;t get me started again. Ξέρεις εσύ. Τα μόνιμα πλέον. Ελπίζω ακόμα να έχουμε το κουράγιο να σκεφτόμαστε πως γινόμαστε καλύτεροι πελάτες, και πως δεν θα πληρώσουν τα νεύρα μας αθώοι υπάλληλοι. Σήμερα πήγα σε Haagen Dazs Φωκίωνος. Περιμέναμε περί του μισαώρου για να μας εντοπίσουν μέσα σε 20 το πολύ τραπέζια. Και άλλο τέταρτο για να αρμέξουν από την αγελάδα ολόφρεσκο σορμπέ λεμόνι. Και εγώ αναρωτιόμουν. Βρε... Μήπως κάνω κι εγώ τέτοια τελικά? Δεν αφήσαμε μπουρμπουάρ καθόλου.
Μετά θυμήθηκα. Εμένα δεν μου αφήνουν καν μπουρμπουάρ. Καλά της κάναμε...

maxim glendower said...

Το καλό είναι ότι από εβδομάδα το πολύ να συναναστρέφομαι με πελάτες για μισή ώρα. Ευτυχία

Lote Alcarin said...

Αν είναι για καλό, μια χαρά. Αναβάθμιση?

maxim glendower said...

βασικά δυσμενή μετάθεση θα δουλέυω μόνο 5 με 9. αυτό θα έγραφα αλλά τελικά άκυρο γιατί μάλλον θα ξαναδουλέψω 5 με 12.