Monday, April 23, 2007

Εγκυμωνεί κινδύνους

Πήγα την κοπέλα μου στον νοσοκομείο. Έπρεπε να κάνει κάποιες εξετάσεις γιατί ένιωθε περίεργα τις τελευταίες μέρες. Συχνά πονοκεφάλους και κάποιες ενοχλήσεις στην κοιλιακή χώρα. Ο γιατρός την εξέτασε και την έστειλε να κάνει εξετάσεις αίματος. Εκείνη φοβόταν τις βελόνες και καθόλη την διάρκεια με κοίταγε στα μάτια και μου έσφιγγε δυνατά το χέρι. Περιμέναμε τα αποτελέσματα των εξετάσεων με πολύ άγχος και αγωνία. Για να περάσει η ώρα σχολιάζαμε κάθε τι στο νοσοκομείο. Από τους αισθενείς και τους γιατρούς μέχρι τους επισκέπτες και τις καθαρίστριες. Πέρασε η ώρα ευχάριστα, οσό μπορεί να περνάει η ώρα ευχάριστα σε ένα νοσοκομείο. Μπήκε μέσα ο γιατρός με ένα χαμόγελο. Τι διάλο έδειξαν οι εξετάστεις είπαμε με το βλέμα μας και οι δυό. Λοιπό τα νέα είναι…
-Λοιπόν γιατρέ τι νέα ευχάριστα;δυσάρεστα;
-Όλα καλά η κόρη μου πέρασε στο πανεπιστήμειο, στην ιατρική αθηνών. Ο γιός μου τώρα τελείωνει την θητεία του. Η γυναίκα μου κάνει κι άλλη έκθεση ζωγραφικής τα πεθερικά μου έχουν να μας ενοχλήσουν καιρό και οι γονείς μου είναι διακοπές στην Αμερική.
- Με δουλεύετε γιατρέ;
-Μα τα νέα δεν με ρωτήσατε;
- Ναι γιατρέ τα νέα όχι τα δικά σας τι έδειξαν οι εξετάσεις.
- Έ πείτε το κύριέ μου , που θέλετε να το καταλάβω εγώ;
- Τέλος πάντων λοιπόν τα νέα;
-Δεν ξέρω πως θα το πάρετε
-Πείτε το εσείς πρώτα και εμείς θα το πάρουμε μαλακά.
-Η κατάσταση της κοπέλας είναι,καταρχήν είναι κοπέλα σας;
-Ναι ναι ,κοπέλα μου. Έχει σημασία;
-Έχει γιατί δεν ήρθε μόνη της σε αυτή την κατάσταση. Ξέρετε οι αιματολογικές εξετάσεις της κοπέλας έδειξαν αυξημένα λευκά αιμοσφαίρια.
-Και τι σημαίνει αυτό εγκυμωνεί κινδύνους;
-Όχι! Εγκυμωνει τελεία.
-Τι εννοείται;
-Είναι έγκυος. Τι να πω ; συγχαρητήρια ή συλυπητήρια;
-Ξέρω γω; Πείτε η ώρα η καλή. Τώρα είναι σίγουρο αυτό;
-Ότι είναι έγκυος;δεν γίνεται πιο σίγουρο.
-Μπορείτε να μου πείτε και το φύλο αν είναι αγόρι ή κορίτσι;
-Αυτό είναι κάτι που θα το επιλέξει μόνο του το παιδί. Αλλά μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι είναι σκουλήκι.
-Σκουλήκι;α μάλιστα εννοείτε ότι είναι ακόμα τόσο μικρό το έμβρυο που -μοιάζει με σκουλήκι.
-Όχι εννοώ ότι είναι σκουλήκι.
-Δηλάδή έκανε παιδί με τον μύγα; Σαν την ταινία;
-Όχι αγαπητέ μου. Η κοπέλα σας έχει σκωληκοειδίτη.
-Ε πες το ρε γιατρέ τόση ώρα ,και σκεφτόμουν τρόπο να το πω στους γονείς μου και στους δικούς της. Μόνο την τελετή δεν σκέφτηκα γιατί γιαυτά τα αποφασίζουν οι γυναίκες. Λοιπόν τώρα τι κάνουμε;
-Εσείς τίποτα. Εμείς θα κάνουμε..
-Καισαρική φαντάζομαι για να βγάλετε το παιδί ε το σκουλήκι εννοώ ,αν και ήθελα να βγει με φυσιολογικό τοκετό αλλά τέλος πάντων.
-Σας παρακαλώ πολυ μην αστειεύεστε ,είναι θέμα υγείας και δεν παίζουνε με αυτά τα πράγματα.
Όλα καλά.

3 comments:

Lote Alcarin said...

Σόι το βασίλειο? Σοβαρά μιλάς τώρα? Αν ναι, περαστικά,και πρόσεχε babe, γιατί ξέρεις το σόι σας είναι κολλητικό στα σκουλήκια. Αν όχι, έχω βαρεθεί τις ψευτιές σου :P Περιμένω νέα.

maxim glendower said...

νόμιζα ότι ήταν προφανές ότι η ιστορία είναι φανταστική.

Lote Alcarin said...

Είναι αρκετά προφανές για τουλάχιστον 4-5 λόγους που μπορώ να σκεφτώ έτσι πρόχειρα πρόχειρα.
Τι θα έλεγες όμως αγαπητέ αν απλά γελούσα? Οποία αναισθησία θα με κέντριζε αν αγνοούσα την πιθανότητα της αλήθειας? Ε? Και φυσικά καταλαβαίνεις πως μπορεί να μοιάζει αρκετά φανταστικό, αλλά κάποιοι τα έχουν περάσει αυτά, ίσως λίγο διαφορετικά, αλλά το ζουμί παραμένει ίδιο :P Πάντως τώρα που σιγουρεύτηκα ότι ήταν όλα ψεύτικα, το ξαναδιάβασα το ποστ, και πολύ το διασκέδασα!