Monday, April 16, 2007

Καμιά φορά με συγχύζουν*


Έχω δίδυμο αδερφό. Είναι φυσιολογικό όταν είμαστε μαζί να μην μπορούν να πουν ποιος είναι ποιος. Όταν είμασταν πιο μικροί είχαμε κοινούς γνωστούς. Δεν είχε τύχει δηλαδή να με πλησιάσει κάποιος στον δρόμο να με πει θ και να με ρωτήσει αν τον θυμάμαι. Τον τελευταίο καιρό έχει συμβεί τρεις φορές σε εμένα και άλλες τόσες στον αδερφό μου. Περίεργη αίσθηση να σου μιλάει κάποιος που είναι σίγουρος ότι σε ξέρει και εσύ να μην τον έχεις δει ποτέ στην ζωή σου.

*ρ. (σύγχ-υσα, -ύστηκα, -υσμένος) συγχέω, μπερδεύω αδυνατώ να διακρίνω καλά ή να διευκρινίσω κάτι προκαλώ ψυχική ταραχή σε κάποιον, εξοργίζω

4 comments:

Stelios Frang said...

Αν κρίνω από τη φώτο, είσαι εμφανώς πιο όμοροφς από τον άλλον, αλλά ποιος είσαι εσύ και ποιος ο άλλος; :-Ρ

maxim glendower said...

καλως όρισες στο μέγαρο μαξίμου.Μου το λενε ότι είναι πιο όμορφος συχνά και ότι ο αδερφός μου είναι πιο γλυκός. Αν κρίνεις απο την φωτογραφία του ποστ εγώ δεν είμαι κανένας΄.

Lote Alcarin said...

Βασικά νομίζω πως και οι δύο έχετε την ομορφιά σας. (Ξέρεις πως προτιμώ τον τρίτο όμως:P).
Οφείλω να ομολογήσω πως αν σας βλέπω έναν έναν μπερδεύομαι. Αν σας δω μαζί ξεκαθαρίζουν όλα. Διαφέρετε και στον τρόπο που μιλάτε βασικά. Αλλά πχ αν περπατάτε δίπλα δίπλα είσαστε φτυστοί. Είναι χαρά και κατάρα αυτό. Πάντα θα σας συμβαίνεινα σας μπερδεύει κόσμος(πήγες και κουρεύτηκες...), αλλά σκέψου πόσο κόσμο μπορείς να γνωρίσεις έτσι:P

maxim glendower said...

Μου συνέβη σήμερα. Μόλις κατάλαβε ότι δεν ήμουν ο θ σχεδόν έτρεχε να φύγει. Της έλεγα πες μου πια είσαι να του πω και χαιρετίσματα και από όλα. Με το ζόρι της τα έβγαλα.