Monday, April 23, 2007

Εργένης ετών 23

Το πρόγραμμα με τις βάρδιες της δουλειας είχε βγει. Ήμουν τις περισσότερες μέρες πρωί εκτός τρίτης και τετάρτης. Τρίτη απόγευμα και ενώ είμαι στην δουλειά χτυπάει το τηλέφωνο. Για καλό δεν θα είναι σκέφτηκα. Ήταν η συνάδελφος και ήθελε να αλλάξουμε κάποιες ώρες την Παρασκευή και το Σάββατο. Δεν αρνήθηκα δεν είχα άλλωστε και τίποτα να κάνω. Την επομένη μίλησα με τον προϊστάμενο και τον ρώτησα για το πρόγραμμα. Μου είπε τι έγινε και ότι αν μπορούσα να το αλλάξουμε. Του απάντησα ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα στο κάτω κάτω η συνάδελφος μου είχε κάνει και εκείνη την χάρη πιο παλιά οπότε θα έπρεπε να της το ανταποδώσω. Δεν χρειαζόταν να πει τίποτα λοιπόν ο προιστάμενος αλλά για να με πείσει είπε την εξής κουβέντα: "Ναι μωρέ εκείνη έχει και οικογένεια ετοιμασίες να κάνει, εμείς εργένηδες είμαστε"!!

1 comment:

Lote Alcarin said...

Όλο κάτι τέτοιες αηδίες ακούω (όχι για μία στις τόσες που θα εξυπηρετήσεις, αλλά για πιο συχνά). Τους έχει ρωτήσει ποτέ κανείς αν τρελαθείς να κάνεις χάρες πότε θα κάνεις εσύ οικογένεια? Δεν προλαβαίνω μάνα μου, δεν προλαβαίνω!!!!