Sunday, September 23, 2007

Έκπληξη

Ένας κύριος σε περίπτερο διαφήμιζε την πραμάτεια του λες και πωλούσε ψάρια. Φθηνά βιβλία και καλά. Κοιταχτήκαμε αμέσως γελώντας. Αφού είχαμε περπατήσει τόσο φτάσαμε στο Θησείο όπου πήραμε το τρένο της επιστροφής. Ίσως για πρώτη φορά μια μικρή αμηχανία. Ίσως λέω. Φιληθήκαμε. Δεν ξέρω αν αυτό περιπλέκει περισσότερο τα πράγματα αλλά ήθελα να το κάνω από την πρώτη στιγμή που την είδα. Όσο νάναι εικοσιτρείς μέρες είναι πολλές. Όταν κατέβηκε Ομόνοια και την κοιτούσα φεύγοντας ήθελα να τρέξω να την προλάβω. Αλλά δεν το έκανα. Είχα όμως ακόμα μία ευκαιρία. Χωρίς να το πολυσκεφτώ κατέβηκα Βικτώρια. Άρχισα να περπατώ γρήγορα για να την προλάβω. Ήθελα να φτάσω εκεί πριν από εκείνη. Έφτασα λαχανιασμένος έξω από το σπίτι. Δεν είδα φως αλλά χτύπησα και το κουδούνι καλού κακού. Δεν απάντησε κανείς. Ωραία το μόνο που έχω να κάνω είναι να περιμένω. Όταν κατέβαινε τον δρόμο φαντάστηκα ότι θα είχε έναν θυμό που έβλεπε κάποιον έξω από την πόρτα της . Ήλπιζα όταν με καταλάβαινε θα ηρεμούσε. Τελικά όντως ηρέμησε. Τι ευχάριστη έκπληξη. Την αγκάλιασα. Μείναμε για λίγο έτσι αγκαλίτσα. Ακολούθησε η γνωστή ατάκα να πηγαινέ τώρα εγώ για περίπου πέντε λεπτά. Δεν μπορώ να την αποχωρίζομαι έτσι απλά. Στο δρόμο της επιστροφής ένιωθα πολύ μόνος . Ξεφύλλισα λίγο το βιβλίο από το φεστιβάλ. Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.

8 comments:

Moloch said...

Εγώ δεν πήγα ακόμη... Ξέρεις, μου θύμισες χρόνια περασμένα. Όταν με τη Μ. είχαμε έρθει σε εκείνη την αμήχανη στιγμή, χωρίς τελικά να φιληθούμε, μέχρι το επόμενο βράδυ, μπροστά σε ένα άλλο μετρό. Νοσταλγία αλλά και ευτυχία... 6μιση υπέροχα χρόνια είναι μόνο η αρχή. και στα δικά σας.

Moloch said...

Ωραία. Στα δικά του φανταστικού ζευγαριού. Μας ζάλισες.

maxim glendower said...

sence the tone, tow the lottery
noone pays attention to the labels anymore?
Τελικά είδες ότι είμαι καλός και δεν διέγραψα το σχόλιό σου
:)

Lote Alcarin said...

:P Εγώ διάβαζα... Χαμογελούσα... Φώναξα και τον Δ. να αισθανθεί οικογενειακή περηφάνεια! Και μετά είδα το label. Ντροπή να μας ξεσηκώνεις έτσι. Χάρηκα για τον moloch όμως:P

Haris said...

Όλα καλά...

maxim glendower said...

lote alcarin:πάντως μια χαρά είμαστε, μπορείς να ξεσηκωθείς από χαρά μην σε τρενάρω εγώ
:))
haris:όλα ναι

Aerlyn0204 said...

Απο τα καλυτερα...δεν ξερω γιατι μου αρεσε τοσο αυτο (wish it was true)...Σαν απο βιβλιο ;)

maxim glendower said...

AerlynRpg0204:το καλό μέρος είναι και το φανταστικό μέρος" Είχα όμως ακόμα μία ευκαιρία....Δεν μπορώ να την αποχωρίζομαι έτσι απλά."