Thursday, September 20, 2007

Ενοχές

Σήμερα έμαθα ότι ο β δεν θα συνεχίσει να δουλεύει μαζί μας. Δεν μπορώ να πω ότι στεναχωρήθηκα γιατί δεν άκουγε ποτέ τι του έλεγα και γενικώς δεν έκανε την δουλειά όπως πρέπει. Όταν του έλεγα κάποια πράγματα μου έλεγε δεν πειράζει και μην φοβάσαι και σιγά την δουλειά, γενικά ατάκες που δείχνουν μια αδιαφορία. Επίσης μιλούσε περίεργα στους πελάτες. Ένταξει εγώ δεν λεώ ότι έχουμε καμιά σημαντική θέση αλλά νομίζω ότι είναι θέμα υπευθυνότητας. Το ειρωνικό είναι ότι μου είπε ότι θα ήθελε να κάνει και περισσότερες ώρες αν γίνεται. Τέλος πάντων το κακό για εμένα είναι ότι το έμαθα σήμερα ενώ θα εργάζεται ακόμα μέχρι την Πέμπτη και είναι σαν να υποκρίνομαι μαζί του.

2 comments:

tulipa nera said...

Άσε τις ενοχές! Λες και τον απέλυσες εσύ... Relax, take it easy!

Καλό βράδυ!

maxim glendower said...

καλημέρα! Δεν έχω ενοχές απλά ταίριαζε πολύ για τίτλο γιαυτό το έβαλα
:))