Thursday, September 13, 2007

Προϊστάμενος

Σήμερα πέρασε κατά την μία ο πρώην προιστάμενός μου από την δουλειά. Πέρασε να μας δει και μου έκανε και «παράπονα» που δεν έχω περάσει να τον δω στο νέο του πόστο. Δεν καταλαβαίνει ότι είναι δύσκολο για εμένα να τρέχω εκεί κάτω ενώ εκείνος απλά κάνει μία βόλτα στην γειτονιά του όταν έρχεται να μας δει. Τέλος πάντων είναι καλός. Είχε πει και κάποιες ωραίες ατάκες. Τις είχα σημειώσει για να τις ποστάρω. Περίμενα όταν θα μου έλεγε και άλλες για να το εμπλουτίσω λίγο το ποστ,αλλά έφυγε και τελικά δεν. Ακολουθούν οι ατάκες και η ιστορία της καθεμιάς:
Για πελάτη που ζήτησε παράλογα πράγματα: από τότε που αποφάσισαν και δίνουν ομαδικές άδειες στα ψυχιατρεία έχουμε πρόβληματα,έρχονται οι τρελοί στα σούπερ μάρκετ και περνάνε την ώρα τους. Πρέπει κανονικά το ΙΚΑ να φέρει ψυχίατρους.
Για πελάτισσα προκλητικά ντυμένη: Πρέπει να κάνεις και κοπλιμέντα είμαι μέρος της δουλειάς μας. Θα λες ας πούμε τι ωραία πόδια που έχετε,τι μεγάλο που είναι το στήθος σας,τι όμορφο που κάνει τον κώλο σας το φόρεμα που φοράτε ναι ναι μην γελάς είμαι μέρος της δουλειάς μας.
Για πελάτη που ρώτησε αν ο μπακαλιάρος είναι ξαλμυρισμένος:ναι ναι καθόμασταν χτες τον βράδυ με τον maxim και ξαλμυρίζαμε μπακαλιάρους
Για πελάτη που ρώτησε αν το χταπόδι είναι χτυπημένο:ναι ναι και βέβαια είναι το αφήνουμε έξω στον δρόμο και όταν περάσει ένα αυτοκίνητο και το χτυπήσει το βάζουμε στον πάγκο.
Για πελάτισσα που ρώτησε τι ψάρι να πάρει:να πάρτε το φαγγρί μας το φέρανε το πρωί ,γυρνώντας προς το μέρος μου,της προηγούμενης εβδομάδας.
Δεν ξέρω αν σας φάνηκαν αστείες αλλά ήταν ο τρόπος κυρίως που το έλεγε. Αυτό.

2 comments:

Lote Alcarin said...

:)
xixi
Αααααα... στουπέτσι!

maxim glendower said...

η δύναμη της συνήθειας. Να ξυπνάω στις εξίμιση και να νιώθω ότι κοιμήθηκα και πολύ,αφού ξύπνησα δύο ώρες αργότερα από ότι συνήθως. Λοιπόν πετσί. Εντάξει δεν τονίζεται σωστά.