Monday, September 03, 2007

3ης Σεπτεμβιού

Μοιάζω με ταμίας επαίτη; Για εμένα δεν μοιάζω. Περπατούσα την 3ης Σεπτέμβριου προς κέντρο. Ήμουν λιγο πιο πέρα από την πλατεία Βικτωρίας. Στα χέρια μου κρατούσα την συλλεκτική έκδοση της μονόπολης. Είναι ένα ξύλινο τετράγωνο κουτί. Καθώς περπατούσα λοιπόν πέρασα μπροστά από κάποιον επαίτη οργανοπαίκτη που έπαιζε ακορντεόν. Την ίδια στιγμή προς το μέρος μου περπατούσε μία παρέα κοριτσιών. Μία από τις κοπέλες λοιπόν με πλησίασε και προσπάθησε να αφήσει πάνω στο ξύλινο κουτί ένα κέρμα των 50 λεπτών. Εγώ το τράβηξα και απομακρύνθηκα. Τότε κατάλαβε ότι δεν βοηθάω τον επαίτη οργανοπαίκτη στις εισπράξεις, γέλασε και άφησε το κέρμα στο κουτί του. Μου θύμισε λίγο τα χριστούγεννα που λέμε τα κάλαντα και ένα από τα παιδιά είναι ο ταμίας και γυρνάει με την μπότα-ταμείο καρφιτσωμένη με παραμάνα στο πουκάμισο και μαζεύει.

No comments: