Wednesday, September 12, 2007

Πως περνάει ο καιρός;

Ε οχι και να μην πάρω ρεπό. Μην τα πάρω! Κάτσε ακόμα δεν ήρθες μας βάζεις τις φωνές, η ερώτηση του δ. Ε ναι εντάξει έχεις δίκιο αλλά γιατί να μην πάρω ρεπό; Δεν γίνεται να μην παίρνω συνέχεια ρεπό,τι και αν το πληρώνομαι εγώ θέλω να ξεκουράζομαι και ακόμα καλύτερα αυτή την εβδομάδα υπολόγιζα σε δύο μέρες αφού είναι και ο δεκαπενταύγουστος στην μέση.
Δεν ξεκινήσαμε καλά με το ρεπό. Άρχισα με πολύ γκάζι,αλλά αυτά πρέπει να τα σκοτώνεις όταν είναι ακόμα μικρά. Επίσης άργησε να έρθει και το ψαρι,αλλά ο καλός ο υπάλληλος αυτές τις αναποδιές τις αντιμετωπίζει αν όχι εύκολα τουλάχιστον με ψυχραιμία. Δεν φταίω εγώ αν αργούν τουλάχιστον ήμουν πανέτοιμος. Κατά τις 10 και 30, προιστάμενος και τραγουδοποιός υποδιευθυντής ξαναέφτιαχναν το πρόγραμμα. Πήγα και εγώ από πάνω και τους κατάφερα και πέρασε το δικό μου. Όχι μόνο πήρα ρεπό,οχι μόνο το πήρα στις 16 Αυγούστου αλλά κανόνισα στις 17 να μην δουλεύω πρωί. Έτσι στις 14 οταν σχολάσω, κάνω ένα μπάνιο και πάω στο αεροδρόμιο και παίρνω την πρώτη πτήση για κέρκυρα κέρκυρα με το ποντικονήσι. Καλή η έκπληξή μου; Περνάω εκεί δυόμιση μέρες υπέροχες. Έτσι.

5 comments:

Haris said...

Έτσι; Μπράβο.

Lote Alcarin said...

Έτσι?

maxim glendower said...

haris:έτσι
lote alcarin:έτσι

Moloch said...

Γιουβέτσι...

maxim glendower said...

Κομανέτσι,κοκορέτσι,κοτέτσι,(εις το επανιδείν στα ιταλικα)arrivederci και ψάχνω και άλλες