Sunday, September 09, 2007

Βοήθεια

Αν δεις στον ύπνο σου κάποιο γνωστό σου άτομο αλλά ας πούμε είναι μαύρος τι σημαίνει; Αν δεις στον ύπνο σου κάποιο γνωστό σου άτομο αλλά ας πούμε ότι είναι μέλος μια σκοτεινής συμμαχίας που θέλει να καταλάβει ολόκληρο τον κόσμο τι σημαίνει;Αν δεις στον ύπνο σου οτι σε πυροβόλησαν ας πούμε και μετά με ένα στυλό πήγες να του βγάλεις το μάτι τι σημαίνει;Αν δεις ότι κάνεις έρωτα αλλά ας πούμε σε διακόπτουν συνέχεια τι σημαίνει;
Όχι ότι είδα όλα αυτα εγώ,όχι όχι. Ένας φίλος τα είδε, και μην το παρεξηγήσετε, επειδή ντρέπεται μου είπε να ρωτήσω εγώ. Καλημέρα

6 comments:

Moloch said...

Κοίτα όσον αφορά τα περί σκοτεινής συμμαχίας, μην ανησυχείς θα σου κρατήσω μια καλή θέση στην αυτοκρατορία μου.

maxim glendower said...

ok pheobe

Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Άγχος όσον αφορά τους ανθρώπους σημαίνουν όλα: ότι δεν είναι αυτό που δείχνουν, ότι πιθανώς να σε βλάψουν, ότι δεν σ' αφήνουν στην ησυχία σου...

maxim glendower said...

μάλιστα,ότι έχω γενικά άγχος αυτή την περίοδο είναι σίγουρο.
Καλήνυχτα σε όλους και όνειρα γλυκά

Haris said...

Τελικά τι σήμαιναν όλα αυτά;
(Τα θεωρώ δυσιδαιμονίες.)

maxim glendower said...

Καλώς όρισες στο Μέγαρο Μαξίμου.Δεν ξέρω τι σήμαιναν. Μια ερμηνεία είπε η synas.