Friday, March 09, 2007

Υπάρχει ζωή στον πλανήτη Pelates

Μόλις χτες ήταν που κάποιος πελάτης καθώς πέρναγε έψαξε να δει ποιος είναι στο πάγκο και μπορεί να μην ήθελε να μας κοιτάξει κατάματα για να μην τον αρχίσουμε στις προσφορές αλλά και πάλι φεύγοντας σήκωσε το χέρι του και μας χαιρέτησε. Σήμερα το πρωί ένας πελάτης, συνήθως παίρνει σολωμό, αφού του καθάρισα τα ψάρια και τα πήρε με ρώτησε το μικρό μου. Υπάρχουν και άλλοι που μας ξέρουν ,μας λένε καλημέρα πριν προλάβουμε να τους πούμε εμείς, μας ρωτάνε τι κάνουμε προσπαθούν να μιλήσουν σαν άνθρωποι.
Υπάρχουν και καλοί πελάτες. Βολικοί θα τους χαρακτήριζα. Ξέρουν ότι αν πιάσουν το ψάρι μετά θα μυρίζει το χέρι τους. Όταν τους λες ότι η τσιπούρα είναι προσφορά και δεν καθαρίζετε το καταλαβαίνουν και δεν επιμένουν ή έστω διαλέγουν κάποιο άλλο ψάρι που καθαρίζετε. Όταν τους ρωτάς αν θέλουν κάτι απαντάνε τελείωσε την δουλεία σου και μετά θα σου πω. Δεν βιάζονται ή ακόμα και όταν βιάζονται δεν σε αγχώνουν. Στο τέλος όταν τους δίνεις τα καθαρισμένα ψάρια και ταυτόχρονα λες συγνώμη που περιμένατε αφού το ξέρουν οτι δεν καθυστερείς επίτηδες απαντανέ ευχαριστώ και δεν πειράζει. Πολύ καλή κατηγορία πελάτη είναι εκείνος που όταν βλέπει ότι ένα είδος τελειώνει λέει βάλτο μου όλο,ούτε μάζεμα το βράδυ ούτε τίποτα.Εκ μέρους όλων τον υπαλλήλων σας ευχαριστούμε κάνετε την δουλειά μας πιο εύκολη και την ζωή σας ακόμα πιο εύκολη.

Υ.Γ.το όλων τον υπαλλήλων μην το δέσετε και κόμπο
Υ.Γ. στην φωτογραφια είναι ο Δίας

2 comments:

Lote Alcarin said...

Λοιπόν, μια και θα απουσιάζεις για λίγο καιρό (το οποίο φαίνεται όλο και λιγότερο ευχάριστο [μου άρεσε το Post με τα μπουκάλια:P]), νομίζεις πως θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω τον όνομα "πλανήτης Πελάτες"? Ενθουσιάστηκα!!!!! Ξέρω ότι δεν θα το κάνω γιατί είμαι βρωμοεγωίστρια και αν δεν το έχω σκεφτεί εγώ, δεν είναι δικό μου, αλλά ειλικρινά, το βρήκα μεγαλειώδες!!!

maxim glendower said...

με ρωτάς και μετά απαντάς μόνη σου;μπορείς να το χρησιμοποιήσεις εννοείται.