Thursday, March 08, 2007

Ψαλίδι

Είναι η ιδέα μου ή αυτός ο Ιανουάριος κράτησε παραπάνω από ότι συνήθως;ευτυχώς ο φλεβάρης είναι μικρός και θα ρεφάρω. Το κακό είναι ότι το Πάσχα είναι νωρίς φέτος. Άντε να φτάσει το καλοκαίρι,αν και όπως λέει ο προιστάμενος στη δουλειά, οι διακοπές και οι γιορτές είναι για τα παιδιά και τους δημοσίους υπαλλήλους. Εγώ στα 23 παιδί δεν με λες και όσο για το αν είμαι δημόσιος υπάλληλος σίγουρα δεν είμαι ούτε καν στην νοοτροπία. Είχα πάει για κάτι χαρτία. Ο υπάλληλος έκανε διάλλειμα 40 λεπτά πριν σχολάσει,χωρίς να μας πει κάτι ,έφυγε. Του φώναξα τελείωσατε για σήμερα,οχι λέει κανω δίαλλειμα. Ένας κύριος μεγάλης ηλικίας έκανε παράπονο,μας έχετε λέει και περιμένουμε όρθιοι τόση ώρα και τώρα κάνετε διάλλειμα; Να λέει πηγαίνετε εκεί να καθίσεται. Απόρησε ο κύριος. Και ο δημόσιος υπάλληλος του είπε ,αφού μου είπατε ότι περιμένατε όρθιος γιαυτό πηγαίνετε να καθίσετε. Όταν επέστρεψε έκανε και «παρατήρηση» στην συναδελφό του που δεν έκανε διάλλειμα κανονικό. Εγώ λέει έκανα και τσιγάρο και έφαγα και την σοκολάτα μου,αν είσαι συνέχεια εδώ θα τρελαθείς. Μας είπαν κίολας αν έρθει και κάποιος άλλος να τον διώξουμε για να μην κάτσουν πολύ παραπάνω από τις δύο που σχολάνε. Το πιο απίστευτο είναι ένα παιδί που είχανε στο γραφείο για τις πληροφοριές,το οποίο πρέπει να είχε κάποιο νοητικό πρόβλημα. Έτσι μου φάνηκε και που αλλού θα μπορούσε να ¨δουλέψει¨ παρά στο δημόσιο;
Σχόλιο ένα:το κείμενο γράφτηκε αρχές Φεβρουαρίου ,τελικά δεν ρέφαρα.
Σχόλιο δύο:ο τίτλος είναι άσχετος με το κείμενο.

4 comments:

Lote Alcarin said...

Αχ. Να διαβάσεις το http://antiklea.blogspot.com/2007/02/blog-post_16.html... Τα ίδια πράγματα όλοι... Ελπίζω πως θα ξυπνήσουμε μια μέρα και θα είμαστε εμείς δημόσιοι υπάλληλοι(πολύ dark city φάση..

Pythagoras said...
This comment has been removed by the author.
Pythagoras said...
This comment has been removed by the author.
maxim glendower said...

πρώυη φορά μου απαντάνε μέσω ποστ.
lote alcarin το ειχα ήδη διαβάσει μου άρεσε. ναι(για προηγουμενο ποστ)
Pythagoras μια γρήγορη απάντηση