Wednesday, March 07, 2007

Τι θα κάνω χωρίς internet;

Μόλις χθες το έμαθα. Υπάρχει ένα ενδεχόμενο να μην έχω πρόσβαση στο Διαδίκτυο για 4 εβδομάδες μπορεί και περισσότερο. Κάθησα να σκεφτώ τι κάνω μία τυπική μέρα και πόσο χρησιμοποιώ το Διαδίκτυο. Όταν επιστρέφω από την δουλειά ανοίγω για να δω τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων. Μετά τσεκάρω το ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο. Εννοείται ότι ανοίγω το blog μου. Επίσης διαβάζω τα blogs που βλέπεται αριστερά στην λίστα. Ορισμένα site για την σχολή ,για αθλητικά βρίσκονται στην ημερήσια διάταξη. Τέλος πάντα όταν κάθομαι κάνω sign in στο gtalk.
Έχω παρατηρήσει ότι τα τελευταία δυο χρόνια αν μάθω κάτι καινούργιο ρωτάω αν έχει σελίδα στο internet. Όταν δεν έχει λυπάμαι πολύ αλλά δεν θα το ψάξω περισσότερο αν έχει θα κάνω μία επίσκεψη. Στην χειρότερη η ανανέωση της σελίδας θα έγινε πριν από χρόνια αλλά και πάλι κάτι μπορείς να δεις. Θυμάμαι έβλεπε το 1997 μια σείρα στην τηλεόραση ¨Είμαστε στον αέρα¨ λεγόταν και κάποιος από την παρέα ρωτά έχετε σελίδα στο internet. Όχι η απάντηση. Ε τότε πως θέλετε να σας μάθει ο κόσμος;
Όλα αυτά τα λέω γιατί ξαφνικά μπορεί να σταματήσω να γράφω και είναι κρίμα το τεράστιο ομολογουμένως κοινό μου να αναρωτιέται τι μου συνέβη και να ανησυχεί.

3 comments:

Lote Alcarin said...

Να σου πω.... Δεν μου αρέσει καθόλου αυτή η αποχή... Κι εμένα ποιος θα διαβάζει το βλόγι μου? Τςτςτς... Απαράδεκτο..

maxim glendower said...

έπρεπε να πεις κρίμα που δεν θα γράφεις και δεν θα σε διαβάζουμε να το παίξεις ταπεινή. Και μετά θα το έπαιζα και εγώ ταπεινός και θα έλεγα δεν έχει σημασία που δεν θα γράφω αλλά που δεν θα μπορώ να σε διαβάζω.

Lote Alcarin said...

Λοιπόν το σκέφτηκα... Έχεις δίκιο.. Είμαι απαράδεκτη... Πάντως σοβαρά τώρα, αν 4 (ή 6 κατά άλλο μέλος της οικογενείας) εβδομάδες δεν βλογιάρεις, θα μου αφαιρέσεις το 1/3 των αναγνώσεων στα βλόγια... Θα χάσει λίγο το ενδιαφέρον του. (Το έσωσα καθόλου?)