Tuesday, March 06, 2007

Ύστερα λένε πως φταίει ο φονιάς

Πως να την ξεχάσει; Διάβαζε lifo. Την στήλη 7 μέρες κουλτούρας και εκτόνωσης. Η πρόταση για θέατρο. Ο τίτλος της παράστασης; Σ’άγαπω... και μου λύπης. Της έλεγε για κάποια ορθογραφικά που έκανε. Του εξήγησε τον τρόπο μου γράφει κάποιες φορές. Με δεδομένο ότι οι δημιουργοί της παράστασης πήραν για τίτλο της ένα σύνθημα σ’έναν τοίχο αυξάνονται οι πιθανότητες να το έχει κάνει η ίδια. «Τον αγαπώ,μου λείπει και λυπάμαι κιόλας γιαυτό το γράφω έτσι, και σε μερικά ακόμα που τώρα δεν μου έρχονται». Εντάξει μπορεί να το έχει σκεφτεί ο καθένας αλλά εμένα δεν μου το είπε ο καθένας μου το είπε εκείνη που κατατύχη κάνει και γκράφιτι σκέφτηκε. Πόσες είναι η πιθανότητες να το έχει γράψει εκείνη ή κάποιος γνωστός της; Δεν ήξερε ,το σίγουρο είναι οτι δεν ψάχνει δικαιολογία για να την θυμάται. Δεν χρειάζεται να ψάξει.

No comments: