Saturday, March 03, 2007

Ονειροκρίτης 2


Κρεβάτι.
Αν δείτε στον ύπνο σας κρεβάτι καθαρό και στρωμένο σημαίνει ότι είστε τακτικός και θα συνεχίσετε να είστε. Αν δείτε ξέστρωτο σημαίνει ότι δεν έχετε στρώσει ποτέ το κρεβάτι σας και θα συνεχίσετε να κοιμάστε σε απλό στρώμα.
Αν δείτε κρεβάτι που έχει στρώμα με νερό σημαίνει ή οτι θα κάνετε ταξίδι με πλοίο ή ότι θα έχετε μία βραδιά πάθους και άγριου σεξ. Τα πράγματα γίνονται καλύτερα αν δείτε καριόλα διπλή. Τότε η βραδιά πάθους θα κρατήσει πολλές ώρες και με πολλά άτομα. Το αντίθετο συμβαίνει σε περίπτωση που η καριόλα είναι μονή. Πάλι θα κάνετε σεξ ,αλλα μόνος.
Αν δείτε ράντζο σημαίνει ότι θα κάνετε σοβαρή εγχείριση. Αν το κρεβάτι είναι τοκετού τότε θα βγάλετε φρονημίτη. Εξεταστικό κρεβάτι σημαίνει ότι θα ανοίξετε ιατρικό γραφείο. Αν δείτε κρεβάτι μωρού τότε το σκυλάκι σας ή εν γένει το κατοικιδιό σας θα αποκτήσει οικογένεια.
Αν δείτε κρεβάτι κουκέτα θα κάνετε ταξίδι με τρένο. Μεγάλη τύχη περιμένει εκείνους που θα δουν κρεβάτι υπέρδιπλο. Θα κερδίσουν το τζόκερ,το λόττο,το προπό, το πρότο,το δεύτερο,το τρίτο το μακρύτερο,το super deal,το πιο πολύ την Κυριακή,το πιο μεγάλο παζάρι,το στοίχημα και γενικά όλα τα τυχερά παιχνίδια.
Τα κρεβάτια με συρτάρι σημαίνουν άνθιση στον οικονομικό τομέα ενώ αν δείτε κρεβάτι καναπέ η ομάδα σας θα αποκλειστεί απο τα κύπελα ευρώπης.
Τέλος αν δείτε το κρεβάτι του προκρούστη στον ύπνο να παρακαλάτε να μην ξυπνήσετε.
Υ.Γ Προσπάθεια γραφής δικού μου ονειροκρίτη μετά απο ιδέα ενός φίλου για το προηγούμενο ποστ. Το θέμα κρεβάτι ήταν μετά απο προτροπή φίλης.

2 comments:

Lote Alcarin said...

Ω! Βλέπω πως είσαστε το λιγότερο εξυπηρετικός :P
Έτσι λοιπόν για να σας διευκρινήσω, έχουμε το εξής: Κρεβάτι δυο φορές υπέρδιπλο (ή υπερτετραπλό...μάλλον), καθαρό, στρωμένο, με στρώμα από νερό, το οποίο βρίσκεται απέναντι σε καναπέ-κρεβάτι πάνω στο οποίο κάθονται όλες οι ομάδες του ελληνικού πρωταθλήματος εκτός της Α.Ε.Κ. (Το λιγότερο που μπορούσα να κάνω μετά από τόση εξυπηρέτηση... Άλλη μια φορά μένω υπόχρεη( ή υπό χρέη, που μου φαίνεται και ποιο αληθοφανές....)
Ίσως ακόμα μία πρόκληση?? Χθες είδα στον ύπνο μου πως ανέβαινα σε ένα στενό κοντά στο σπίτι μου, αλλά επειδή είχε έργα (όχι τον Τιτανικό, ή τη Λίστα του Σίντλερ, απλές μπουλντόζες που έσκαβαν), σκαρφάλωσα σε ένα μπαλκόνι, και περνώντας μέσα από δυο σωλήνες, βρέθηκα στο αεροδρόμιο ( τι Νάρνια και ηλιθιότητες, εγώ ούτε ντουλάπα δεν χρειάστηκα), στο οποίο έχασα τα παπούτσια μου, αλλά βρήκα τις βαλίτσες του Δ.Τ. ... Για πες λοιπόν σοφέ Maxim, να το αγοράσω το λευκό του κουστουμάκι με τα μανίκια-κασκολ-που δένουν στην πλάτη, ή έχω ακόμη ελπίδες?

Ελπίζω να μη σε αποθαρρύνει το comment μου, και να συνεχίσεις ακάθεκτος :P

maxim glendower said...

Έχω στα σκαριά ένα -κατά την γνώμη μου- πιο τρελό όνειρο. Όταν το δημοσιεύσω θα μου πεις και εσύ. Ωραία πάσα μου έδωσες.