Friday, March 02, 2007

Ονειροκρίτης

Στο χτεσινό πόστ έγραψα ότι δεν ξέρω τι έγινε στην δουλειά γιατί είχα ρεπό και δεν είδα τι έγινε ούτε στον ύπνο μου. Μου έχει τύχει κάποιες φορές να δω ότι είμαι στην δουλειά. Είναι ένα αστείο πια με κάτι φίλους μου. Την πρώτη φορά λοιπόν που μου συνέβη ρώτησα τον β. Ρε β για ρώτα την ε την σημαίνει αν δεις ψάρι στον ύπνο σου.ε ο μ είδε ψάρι τι σημαίνει; Δεν θυμάμαι καν τι μου είπε. Ή αυτό ειπά ή έχω τρομερό άγχος με την δουλειά. Μάλλον το δεύτερο μου είπε ο β και συμφώνησε και η ε. Ορίστε τι σημαίνει αν δεις ψάρια και όλα τα τριγύρω τους.
Ψάρια:Αν ονειρευτείτε ψάρια που κολυμπούν σε καθαρά νερά, σημαίνει πως θα ευνοηθείτε από τους πλούσιους και δυνατούς.Τα ψόφια ψάρια στ' όνειρο σημαίνουν χάσιμο περιουσίας και δύναμης, σαν επακόλουθο μιας μεγάλης ατυχίας.Για τη νέα γυναίκα που ονειρεύτηκε ψάρια, σημαίνει πως σύντομα θα συνδεθεί με έναν ωραίο και ταλαντούχο άντρα.Αν δείτε πως πιάνατε μικρά ψαράκια, σημαίνει πως οι εχθροί σας θα προσπαθήσουν να σας διαβάλουν, αλλά εσείς θα ξεφύγετε από την άσχημη κατάσταση.Αν δείτε πως πιάνατε ψάρια ενώ είσαστε μέσα στο νερό, σημαίνει πως θα δημιουργήσετε περιουσία βασισμένοι στις δικές σας δυνάμεις.Αν δείτε πως ψαρεύατε, σημαίνει πως θα αναπτύξετε ενεργητικότητα και θα σημειώσετε επιτυχία στις προσπάθειες σας
Ψαράς:Το να δείτε ψαρά στον ύπνο σας προμηνά, ότι βρίσκεστε πολύ κοντά στην πιο μεγάλη ευημερία που θα μπορούσατε ποτέ να φανταστείτε.Αν ονειρευτείτε αγκίστρι ψαρέματος, είναι σημάδι πως θα σας παρουσιαστούν ευκαιρίες για να δημιουργήσετε περιουσία και μεγάλο όνομα, και θα το επιτύχετε αν πράγματι μπορέσετε να επωφεληθείτε και να τις αξιοποιήσετε.
Ψαραγορά:Αν ονειρευτείτε πως επισκέπτεσθε ψαραγορά, μπορείτε να περιμένετε ευχαρίστηση και διασκέδαση.Αν δείτε στον ύπνο σας χαλασμένα ψάρια, σημαίνει πως κάποιο σύννεφο θα σκιάσει την ευτυχία σας. Το δίχτυ του ψαρέματος προλέγει πολλές μικροχαρές, εκτός αν δείτε πως ήταν σκισμένο, οπότε σας περιμένουν απογοητεύσεις
Ψάρεμα:Αν δείτε πως πιάσατε ψάρι, είναι καλό. Αν δεν καταφέρατε να το πιάσετε, θα είναι κακό για σας.

No comments: