Monday, March 12, 2007

New entry

Έχουμε έναν καλεσμένο στο μπλογκ. Πως θα μπορούσε από ένα Μέγαρο Μαξίμου να λείπουν τα πολιτικά. Ο πάπυρος είναι ο αρμόδιος για τα πολιτικά μίας και εγώ είμαι άσχετος. Θα μας επισκέφτεται όποτε εκείνος το κρίνει απαραίτητο. Του είπα να γράφει ότι θέλει αρκεί να είναι αντικειμενικός γιατί δεν θέλω να είναι χρωματιστό το μπλογκ. Μου είπε ότι θα μου το στέλνει με μαιλ πρώτα. Ήδη ένιωθα αρχισυντάκτης ή εκδότης δεν ξερώ ακριβώς ποιανού δουλειά είναι η επιλογή των άρθρων. Θυμήθηκα κάτι που είχα διαβάσει στον αρκά για την λογοκρισία στις φυλακές.
Η φώτο γράφει τα εξής:
Αγάπη μου,
Μου γράφεις ότι η λογοκρισία της φυλακής σβήνει πολλές λέξεις από τα γράμματα που λαβαίνεις. Ρώτησα το δικηγόρο και μου είπε ότι αυτό είναι παράνομο…
Πρέπει λοιπόν να κάνεις το εξής
καοε καιςο μαπυώς λα΄πςυς ακπςς καιοςλςυο καο και καιςπλς οαιςλ΄πς καιςπλυο ιαλςπουα και καιςπλ καοπς λαιλοας οποα γιαςλος καοςι. Μετά απ’αυτό θα υποχρεωθούν να σταματήσουν.
Φιλία η Γυναίκα σου
Καλή μέρα και καλή εβδομάδα

No comments: