Friday, June 29, 2007

Να το ξεκάνουμε με την καλή έννοια

Κάηκε και ο τελευταίος πνεύμονας οξυγόνου της Αττικής ,θα πούμε όλοι και μπορεί να έχουν δίκιο. Φυσικά το λένε συνέχεια όταν καίγεται κάτι στην Αττική. 1οο τελεταίες φορές έχει καει πια αυτός ο πνεύμονας. Είναι σαν το συκώτι του Προμηθέα ένα πράγμα. Όταν πραγματικά θα είναι ο τελευταίος όμως φωτιά στα πατζάκια μας. Σε λίγο δεν θα αναπνέουμε οξυγόνο στην Ελλάδα. Εγώ όποτε πήγαινα στο χωριό του παππού μου με έπιανε το κεφάλι μου από το πολύ οξυγόνο. Τώρα πια μάλλον δεν χρειάζεται να ανησυχώ για κάτι τέτοιο.[]
Το σπίτι μου καίγεται. Οι φλόγες είναι στα πολύ κοντά. Σας παρακαλώ σώστε το σπίτι για το οποίο δούλευα όλη μου την ζωή για να το αποκτήσω.[]
Ήμουν στην Κηφισιά. Κάτι έπεφτε από τον ουρανό και δεν είχα ιδέα τι ήταν. Τελικά ήταν στάχτη. Πήρε μία κυρία δίπλα μου κάποιον από το κινητό και ρώτησε αν έχει πιάσει κάπου φωτιά γιατί πέφτει παντού στάχτη. Το ίδιο φαινόμενο και στο Μαρούσι. Από την ταράτσα του σπιτιού μου πια έβλεπα την πηγή του κακού, τις φλόγες να καίνε και να καταστρέφουν σε ελάχιστο χρόνο ότι χρειάστηκε χρόνια για να γίνει. Όλες οι αυλές των σπιτιών σήμερα το πρωί ήταν λες και είχαν ψήσει το αρνί το Πάσχα.
Το φεγγάρι ήταν κατακόκκινο. Δεν ξέρω που το είχα ακούσει ότι όταν το φεγγάρι είναι κόκκινο κάπου έχει χυθεί αίμα. Χύθηκε πολύ αίμα. Πάντως νερό δεν πρέπει να χύθηκε και πολύ.
Δεν ξέρω αν είναι εμπρησμός ή ατύχημα. Δεν με νοιάζει βασικά. Το θέμα ήταν να μην γίνει. Τώρα που έγινε πρέπει να βρούμε τρόπους να το ξεκάνουμε. (στα αγγλικά done,undone ή κάπως έτσι τέλος πάντων,anyway)
Δέντρα παντού σας παρακαλώ. Όχι πλατείες με γκαζόν και δάμνους. Δέντρα θέλουμε.
Σε μία καφροταινία ,σε ένα δωμάτιο με μαύρο φόντο και καπνούς , κάποιος τρέχει πανικόβλητος και φωνάζει:ΦΩΤΙΑΑ,ΦΩΤΙΑΑ,ΦΩΤΙΑΑ. Στο ίδιο δωμάτιο κάποιος πιο ήρεμος, έχοντας τα χέρια του διπλωμένα τον σταματάει ξαφνικά και το προσφέρει αναπτήρα. Ο πανικόβλητος ηρεμεί και ανάβει το τσιγάρο του. Άσχετο το ξέρω αλλά μου ήρθε.

No comments: