Monday, July 02, 2007

Το pc μου κοκκίνησε

Μιλούσα στο msn και ξαφνικά παρατήρησα ότι ο υπολογιστής μου δεν δείχνει καθόλου το κόκκινο χρώμα. Πράγμα πολύ δύσκολο για εμένα να το καταλάβω γιατί έχω δαλτωνισμό. Δεν πίστευα ότι θα μου δημιουργήσει πρόβλημα. Αλλά σε τρία από τα μπλογκ που διαβάζω τα γράμματα είναι σε κόκκινο χρώμα. Μεγάλο πρόβλημα. Αναγκάστηκα να κάνω copy-paste το κείμενο και να το διαβάζω από το word.
Ένα άλλο πρόβλημα που αντιμετώπιζω είναι ότι δεν μπορώ πια να παίξω ναρκαλιευτή. Αναγκάζομαι να παίξω χωρίς χρώμα για να βλέπω τον χρόνο και τον αριθμό των ναρκών. Επίσης δεν μπορώ να παίξω εύκολα παιχνίδια με τράπουλα,γιατί μου φαίνεται δύσκολο να βλέπω μόνο το σχήμα και καθόλου το χρώμα.
Τέλος αν θέλω να δω κάποιο βίντεο δεν θα βλέπω καθόλου το κόκκινο χρώμα. Φαντάσου να βλέπεις τα γκολ από αγώνα ποδοσφαίρου ΑΕΚ- ΟΣΦΠ και να μην φαίνονται οι κόκκινες φανέλες, ή να βλέπεις ταινία τρόμου και να μην φαίνεται το αίμα κόκκινο.
Αλλά μια μέρα που μιλούσα πάλι στο μσν μου είπε εκείνη κάτι που με έκανε να κοκκινήσω, και το pc ζήλεψε και κοκκίνησε και αυτό. Από τότε δεν έχει χάσει το κόκκινο ξανά. Είναι τόσο ντροπαλό μάλλον.

5 comments:

Lote Alcarin said...

Πονηρούλι!!!!
Αν δεν σου έχω πει, έχω πει στον δ. πολλές φορές πως μου θυμίζεις kabamaru. Δεν ξέρω γιατί μου έσκασε να το αναφέρω, απλά θυμήθηκα κάτι κοκκινήλες που περνούσε κι εκείνος:P
A! Όπως ξέρεις φεύγω μια βδομάδα με άδεια, οπότε feel free to post, without my commenting! Σωτηρακόπουλος μίλησε! (Καλή βδομάδα!!!!!!!!)

tzotza said...

ο γιος μου εχει αχρωματοψια και σε καταλαβαινω sweetie..
εκεινος βρησκει αλλους τροπους να ξεχωριζει τα κοκκινα απο τα αλλα ομοια χρωματα του..η λεπτομερια παιζει μεγαλο ρολο τελικα...
αλλα καλα τα λεει και η lote alcarin..πολυ πονηρουλης μας εχεις βγει τελευταιος!!! :))))
φιλια!!!

maxim glendower said...

Είστε τα δύο από τα τρία μπλογκ που διαβάζω.
:)))

Lote Alcarin said...

:)))

tzotza said...

κοκκινιζω!!!! (και στην ηλικια μου THAT'S SOMETHING!!!)
:))))