Monday, July 23, 2007

Υπνοτσουβαλίστηκα

Συνήθως τις μέρες που είχε ρεπό από συνήθεια ξυπνούσα γύρω στις εφτά το πρωί. Σηκωνόμουν για λίγο καθόμουν στον υπολογιστή και μετά ξαναξάπλωνα. Τώρα που έγινα οκτάωρος έλεγα ότι πάλι τα ίδια θα ξυπνήσω πρωί πρωί και δεν θα έχω να κάνω τίποτα. Αλλά όχι. Το ξενύχτι της προηγούμενης μέρας ίσως να βοήθησε και ξύπνησα περίπου στις δώδεκα και μισή. Ήταν υπέροχα. Είχα καιρό να ξυπνήσω τόσο αργά. Το μεσημέρι ξαναξάπλωσα συμπλήρωσα άλλες τρεις ώρες ύπνου. Το βράδυ νωρίς νωρίς ξάπλωσα δεν κοιμήθηκα αμέσως βέβαια γιατί σκεφτόμουν διάφορα. Έτσι πάει δεν κοιμάσαι και σκέφτεσαι και μετά επειδή σκέφτεσαι δεν κοιμάσαι. Φαύλος κύκλος. Τέλος πάντων γενικά η χτεσινή μέρα μπορεί να χαρακτηριστεί μόνο από τον τίτλο του ποστ. Καλη μέρα και καλή εβδομάδα.

6 comments:

Moloch said...

Το από κρεβάτι σε κρεβάτι είναι ωραία δραστηριότητα. Ειδικά αν έχεις και ενα dvd με φιλαράκια να παίζει, χωρίς να κοιτάς, απλά να ακούς...

Lote Alcarin said...

Ax..Εγώ είμαι πάλι off με αμυγδαλές.. Ασκήσεις αφωνίας, πονοκέφαλος που με κρατάει ξύπνια μέχρι τις 8 το πρωί...Οπότε δεν αισθάνομαι και πολύ καλά με τις ξάπλες:p Χθες σου είχα γράψει σχόλιο αλλά κόλλησε το καβουρντηστήρι, και βαριόμουν να το ξαναγράψω.. Σήμερα δεν θυμάμαι.. Α! Θυμήθηκα όμως τι σου είχα γράψει μόλις τώρα. Να μαζέψεις ύπνο τώρα που μπορείς, γιατί μπορεί το ωράριο σου να αυξήθηκε μόλις λίγες ώρες τη μέρα, αλλά θα σου φανεί πολύ περισσότερο στο σύνολο τις μέρας. Άσε που τώρα έχεις και πονηροδουλειές να κάνεις. Επί τη ευκαιρία. Εμείς τι θα κάνουμε όταν φύγεις φαντάρος? ε?

maxim glendower said...

moloch:συμφωνώ λίγο. Ωραίο το καινούργιο σας λουκ.
lote alcarin:περαστικά περαστικά. Έχω χωρίσει την μέρα στις ώρες που δουλεύω και στις ώρες που κοιμάμαι δυστυχώς προς το παρόν. Όσον αφορά το φανταριλίκι θα μαζέψετε όλοι τα μέσα σας να μείνω Αθηνά και έτσι είμαστε όλοι βολεμένοι και μου μένουν τα λεφτά για τις "πονηροδουλειές" μου όπως το λες.Πως το ακούς;
:)))

Lote Alcarin said...

Mmmmm....Very interesting...(Μικρό δαχτυλάκι προτεταμένο προς τα άνωθεν ακουμπά σαν να κρέμεται στην άκρη του χείλους, στο δρόμο που χάραξε ο κακός του Austin)...
Άντε να δούμε... Εγώ δεν έχω μέσο όμως..Θα ζητήσω από φίλους. Θα φιλήσω κατουρημένες ποδιές(ποιος κατουράει την ποδιά του, πάντα αναρωτιόμουν)..
Θα τον κρατησουμε τον Μάξιμ, σίγουρα ναι...
Θα τον κρατησουμε τον Μάξιμ,
σίγουρα ναι...

an205 said...

χρ...χρ...χρ...

maxim glendower said...

lote alcarin:we gonna get the sun the sun drunk. ο δράκουλας των εξαρχείων.
an205:zzzzz