Thursday, July 12, 2007

Ετικέτες!!

Κάνω μία προσπάθεια να ταξινομήσω τα ποστ μου. Δύσκολο πολύ είναι. Πόλλες ετικέτες μου φαίνεται ότι έχω. Ίσως καταργήσω κάποιες στο μέλλον και τις κάνω πιο γενικές. Θα δούμε. Πάντως δεν είναι ακόμα έτοιμο,αλλά για να νιώσω ότι κάτι έχω κάνει τις αμόλησα έτσι και ας είναι ημιτελές.
Περιμένω και κάποια σπουδαία νέα από Δευτέρα. Ο νόμος των πιθανοτήτων πάντως είναι με το μέρος μου. Κατά 99,99% θα ακούσω τα ευχάριστα. Ελπίζω μόνο να μην γίνει το θαύμα όπως το χαρακτήρισε ο αγγελιοφόρος μου. Αν και θαύμα που να μην έχει ευεργετικές επιπτώσεις πρώτη φορά ακούω. Το ξέρω ότι έχετε άγχος γιαυτό θα σας ενημερώσω as soon as possible. Καλο βράδυ.

3 comments:

tzotza said...

καλησπερα!!!
πω πω..δυσκολη δουλεια με τις ετικετες!!!εγω ουτε να το σκεφτω δεν μπορω!!
κανω κeep fingers crossed για τα καλα νεα και χρωστας κερασμα,ε!!!(δεν τα τρωω πια τα νυχια..i quit!)
sweet dreams!!!
:))))

Lote Alcarin said...

Ετικέτες? Τι είναι οι ετικέτες? Επειδή είμαι και παράξενη, αν ξεκινήσω, δεν θα τελειώσω ποτέ. ΘΥα θέλω 60 ετικέτες για κάθε ποστ... Όσο για το άλλο.. Τρελές ευχές για επιτυχία, και όπως έχω ξαναπεί τσουβάλια με καλή τύχη να σου πέσουν στο κεφάλι! Στανταρ πάντως.. με τόση καλή ενέργεια νομίζω πως δεν μπορεί να μην παρεις καλά νέα!

maxim glendower said...

Οι ετικέτες πιο δύσκολο από όσο φανταζόμουν στην αρχή,αλλά νομίζω ότι αξίζει να υπάρχουν.
Τα καλά νέα τελικά μάλλον θα γίνουν καλύτερα αλλά θα ξέρουμε τελικά την δευτέρα για σίγουρα.