Friday, July 13, 2007

Μεθύσι

Μόλις γύρισα σπίτι από μεθύσι. Η δυσκολία με την οποία γράφω δεν περιγράφεται. Ελπίζω να μην με κατάλαβαν όλοι στο σπίτι. Είχα καιρό να μεθύσω,έστω να κάνω κεφάλι. Ευχαριστώ τον Μίλτο που εξασφάλισε δωρεάν ρακόμελο,τον Στάθη που προσφέρθηκε να με γυρίσει σπίτι και αρνήθηκα αν και το είχα ανάγκη και τον Γιάννη που με πίστεψε ότι μπορώ να γυρίσω μόνος μου αν και πιστεύω έλεγε ψέματα. Φιλιά πολλά πολλά στο μωρό μου. Καλημέρα και ελπίζω να μην πονάει πολύ το κεφάλι μου το πρωί και μάλιστα πριν από λίγο ανέλαβα να πάω στην τράπεζα. γμστ.

14 comments:

ΠΡΕΖΑ TV said...

Παντα τετοια!!!!

maxim glendower said...

νασαι καλά αυτέ μου,προσπαθώ να ξεμεθύσω πριν πάω για ύπνο.

Pythagoras said...

Maxim κάτι δεν μου πάει καλά.
Μαζί τα πίναμε το βραδάκι αλλα δεν είχαμε Στάθη στην παρέα...

wtf?? o.O

maxim glendower said...

καλώς όρισες στο μέγαρο μαξίμου πρέζα τιβί,δεν στο είπα πριν.
Ο Στάθης είναι υπαρκτό πρόσωπο και όχι κατασκέυασμα της μεθυσμένης φαντασίας μου.Είναι φίλος που τον πέτυχα στο τρένο γυρνώντας.
Τελικά δεν έχω πονοκέφαλο. Μερικά κενά μνήμης μόνο για χθες το βράδυ. Ο πυθαγόρας κάνει σχόλια μόνο μεθυσμένος.

Lote Alcarin said...

Χιχιχιχι! Θα τα πω όλα!!! Μουχαχα(σαρδόνιο γέλιο!!) Αχ! Άμα πέρασες καλά χαλάλι! Αφού τη γλίτωσες και δεν έχεις και πονοκέφαλο τυχερός είσαι:P Να πω κι εγώ πάντα τέτοια? Ή να εστιάσω στο ότι δεν πρέπει να οδηγείς μεθυσμένος βλάκα!!! ( :) ).A! Επίσης βρήκα πολύ πολύ πολύ πολύ γλυκά τα φιλιά στο μωρό σου! άντε τώρα λέω πάντα τέτοια!

maxim glendower said...

ok ,guys, i have the definitive one... , tow the black out.
Δηλαδή τι θα πεις; Εδώ το έβγαλα στο διαδίκτυο!!! Άπό ότι θυμάμαι πήρα τρένο άρα δεν υπάρχει θέμα να οδηγήσω μεθυσμένος,εκτός και αν είμαι ο οδηγός του τρένου και δεν το θυμάμαι.

Lote Alcarin said...

Κάτι τέτοια έλεγαν και αυτοί που οδηγούσαν το Πάτρα - Κιάτο....

αν ακούς said...

Μεθυσμένοι ξεμέθυστοι εδω μεσα νομίζω οτι μια ζαλη την εχετε και δεν υπάρχει συννενοηση...maxim βαλε μια ταξη και ξεκαθαρισε τα πραγματα.

maxim glendower said...

lote alcarin:...
αν ακούς:Καλώς όρισες στο μέγαρο μαξίμου. Ίσως το όνομα μέγαρο μαξίμου συνειρμικά να σου δίνει την αίσθηση για ασυνεννοησία αλλά δεν νομίζω ότι ισχύει στην περίπτωσή μας. Είμαι ένοχος ότι το έγραψα ψιλομεθυσμένος αλλά δεν νομίζω οι σχολιαστές να είχαν πιει πριν. Πάντως αλκοτέστ στο μπλογκ μου δεν θα βάλω.

αν ακούς said...

οι σχολιαστές είναι που μ'ανησυχούν...καλώς σας βρηκα.

RhiNo said...

Με ειδοποιήσανε κάπως καθυστερημενα για την υπαρξη αυτού του post.

Τελικά κουφαλίτσες τα είχατε πιει όλοι μέχρι να έρθω...Ακόμα και συ άτιμε maxim..

Ζητώ συγνωμη maxim,αν ήξερα ότι είχες ξεφύγει τοσο με το ποτό, ποτέ μα ποτε δε 8α σε άφηνα να πιείς από το επιπλέον ρακόμελο που έφερα στο τραπέζι και μόλις μετα βίας εφτανε για τους υπόλοιπους μεθυσμένους φίλους μας...

Πάντως για να μπηκες σπίτι, να αναψες το pc και να ποσταρες ενα κατι χωρις καμια ασυναρτησια συμπαιρενω απο τα φιλιά στο μωρό σου οτι μια χασουρΑ είχες.Μια χαρά ήσουν, παραπονιάρη!!!

Εγώ πως τη γλύτωσα?

Ilias said...

Τη γλίτωσες εσύ γιατί είχες δώσει προσοχή στη φέρουσα τα ρακομελα! Ντάξι, λίγο μεγαλωμένο το γκομενάκι αλλά ψίλοαλάνι και ξηγήθηκε κομπλέ. 2 καραφάκια, +1 μετά, ρακόμελα αλλά τι να το κάνεις, εγώ με τον άλλον τον μαλλιά τα ήπιαμε! Απολογισμός, 4 ή 5 μπύρες για την πάρτυ μου, άλλα τόσα σφινάκια ρακί μελωμένο και λίγο έλλειψε να με πηγαίνουν σπίτι με το αμάξι μου!

Υ.Γ. Α, μην το ξεχάσω, φεύγοντας από το μαγαζί (δηλ τραβώντας με οι άλλοι!) ρούφηξα και κανα 2 γουλιές από την μπύρα του φίλου που καθόταν δίπλα. Μα να αφήσει μπύρα στο ποτήρι, δε τα κάνουν αυτά τα πράμματα...
Πότε ξαναπάμε παίδες;;!

Pythagoras said...

Αφήνω τα παντελώς άκυρα σχόλια των υπολοίπων και γράφω μόνο και μόνο για να πιστοποιήσω όσα λέει ο Αν Ακούς.
Ευρισκόμενος σε κατάσταση ήμι-μέθης [μετά την κατάποση μιας σεβαστής ποσότητας μίξης Ursus, Tequila και τουλάχιστον 3ων μπουκαλιών βότκας] έχω να πω πως με εξαίρεση την φίλτατη lote οι υπόλοιποι σχολιαστές του συγκεκριμένου post θα μπορούσαν με μια απλή ανάσα να θέσουν σε αχρηστία τα υπερσύγχρονα ελεγκτικά μηχανήματα αλκοτέστ της ελληνικής αστυνομίας.

Ευχαριστώ

maxim glendower said...

αν ακούς:τώρα με ανησυχούν και εμένα λίγο
eye-pod:δεν ξέρω πως την γλίτωσες αλλά όλο και κάποιος πρέπει να είναι νηφάλιος για να σιγουρευτεί ότι δεν μας έκλεψαν στον λογαριασμό.
ilias:θα δούμε έτσι πάλι στην τύχη
pythagoras:άρα επιβεβαιώνεις και εμένα που είπα ότι κάνεις σχόλια μόνο μεθυσμένος.