Friday, June 08, 2007

Ιστορίες από την Κρύπτη ...ε από την Κρήτη.

Όταν είχα πάει πενταήμερη, και οχι πενθήμερη, φτάσαμε νωρίς το πρωί στο Ηράκλειο στην Κρήτη. Αμολυθήκαμε λοιπόν στην πόλη για να βρούμε πρωινό. Στην πλατεία του Hρακλείου , τωρα δεν θυμάμαι σε ποια ακριβώς , κάποιος από άλλο λύκειο είχε γράψει με σπρ;eι το επώνυμο,την περιοχή και το λύκειό του. Αυτό το επώνυμο λοιπόν ήταν το ίδιο με το δικό μου. Απλή συνωνυμία όμως. Το έβγαλα λοιπόν μία φωτογραφία για να το δείχνω και να καμαρώνω με την αλητεία που έκανε κάποιος άλλος. Το ότι δεν το έκανα εγώ ήταν προφανές. Μετά από καιρό μαζευτήκαμε σε ένα σπίτι να δούμε βίντεο από την πενταήμερη. Στο βίντεο λοιπόν είδα και το περιστατικό με το σπρέι. Τα σχόλια ήταν επικριτικά. Κοίτα τι έκαναν τα κωλόπαιδά μας ήταν ένα από αυτά που ακούγονταν μέσα από το βίντεο. Ένας καθηγητής που παρακολουθούσε μαζί μας το πήρε και εκείνος λίγο βαριά. Δεν το περίμενε από εμένα κάτι τέτοιο. Αλλά όταν άνοιξε το πλάνο μαζί με το όνομα φάνηκε η περιοχή και το λύκειο ξεδιάλυνε το τοπιό. Από το βίντεο ακούστηκαν γέλια που έδειχναν ότι κατάλαβαν την γκάφα που είχαν κάνει να κατηγορήσουν λάθος άτομα. Ορίστε ρε παιδιά άλλος το έκανε, είπαν κάποιοι. Ο καθηγητής ηρέμησε που μάλλον δεν θα τον κατηγορούσαν ότι άφησε τα παιδιά του να επιδοθούν σε βανδαλισμούς. Πάντως χάρηκα λίγο που νόμισαν ότι μπορεί να το έκανα και εγώ. Ίσως να ήταν μαλακία να έχω κάνει κάτι τέτοιο αλλά είναι καλό να σε θεωρούν ικανό για τα πάντα. Ψαρώνεις;

3 comments:

tink said...

εγώ ψαρώνω κι αν το πρώτο γράμμα στο επίθετο σου είναι Χ, ξέρω το επίθετο σου τώρα.

για να δούμε αν ψαρώνεις κι εσύ!

maxim glendower said...

Ωραία αν το επίθετό μου αρχίζει από Χ το ξέρεις. Πάντως αν ο δήμος Ηρακλείου δεν φροντίζει να καθαρίζει σπρέι που βάφτηκαν πριν από έξι χρόνια νομίζω καλά κάνεις και την λες σκατόπολη.

tink said...

χα!!

(το χα τώρα, μπορείς να το μεταφράσεις και ως τα δύο πρώτα γράμματα του επιθέτου ή απλά σαν γέλωτα)

και ναι φίλε μάξιμε, αυτό με το σπρέυ εξακολουθεί να βρίσκεται εκεί που το άφησε ο φίλος μας, δεν προβλέπεται να καθαριστεί.

και ξανά ναι, καλά κάνω και την λέω σκατόπολη.